![]() |
|
| |||
| |||
| Heeft iemand werkte uit hoe je dit te laten werken? Ik sluit een bootable USB-ram-station en de Q35 te starten vanaf verwisselbare schijven, maar het nooit ziet het station en gewoon aan de normale boot scherm. Ik kan zelfs niet te zien krijgen grub4dos de usb-drive. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je kan wel een besturingssysteem op de schijf?
| |||
| |||
| Nou, ja, ik heb geprobeerd de verschillende versies van Linux, maar geen echt werkte. Ik heb geprobeerd dd ING de afbeelding op de schijf en ook de HP utility om een opstartbare schijf, maar geen geluk. Als u weet van een site met een installatie die echt werkt, zal ik proberen. Probleem is, dit is de 1e pc heb ik die kan booten van USB, ik ben ervaren om dit te doen met dvd's en cd's alleen. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Helaas is de HP hulpprogramma is enerzijds Ik heb geprobeerd! Ik begin te denken dat deze computer niet opstarten vanaf usb ... |
|
| |||
| |||
| Ga naar de laptop BIOS en zorg ervoor dat er opties voor het opstarten uitgeschakeld USB, indien er sprake is van zorg ervoor dat ze zijn ingeschakeld. |
|
| |||
| |||
| Dit is waar ik ben verward. Opties zijn HDD CD / DVD Verwisselbare media?? Deze PC heeft geen FDD maar USB en een kaartlezer aan boord. |
|
| |||
| |||
| USB-station valt onder verwijderbare media. Zorg ervoor dat het is ingesteld als het eerste opstartapparaat. |
|
| |||
| |||
| Probeer een andere USB-poort ...? |
|
| |||
| |||
| Gedaan beide! Grappige is, grub4dos lijkt niet te willen op de USB-schijf of! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? | nightstar | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Afkoppelen van de harde schijf van Samsung R710 notebook | Scottuk | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | De 3 juni 2009 19:44 |
| Samsung HHD Hard Drive Stuck in PIO Mode | adam | Drives & Removable Media | 12 | 28 mrt 2009 12:42 |
| Boot uit mijn pen drive | kknight0506 | Windows besturingssystemen | 5 | 29 apr 2007 08:42 |
| Harde schijf - Wat doe je liever, Maxtor of Samsung? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 5 | 25e Sep 2006 11:46 |
| Thread Tools | |
| |