![]() |
|
| |||
| |||
| Har alle jobbet ut hvordan du får dette til å fungere? Jeg kobler til en oppstartbar USB-RAM-stasjon og angi Q35 for å starte opp fra flyttbare stasjoner men aldri noensinne ser stasjonen og bare går til normal oppstart skjermen. Jeg kan ikke engang få grub4dos se USB-stasjonen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har et operativsystem på stasjonen?
| |||
| |||
| Vel, ja, jeg har prøvd flere versjoner av Linux, men ingen virkelig virket. Jeg har forsøkt dd ing bildet inn på stasjonen og også HP-verktøyet til å lage en oppstartbar stasjonen, men nei. Hvis du vet om et nettsted med en installasjon som faktisk fungerer, vil jeg prøve det. Problemet er, er dette den 1. PC jeg har hatt som kan starte fra usb, jeg opplevde ved å gjøre dette med DVDer og CDer bare. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Dessverre HP verktøyet er den jeg prøvd! Jeg begynner å tenke denne maskinen ikke starte fra usb ... |
|
| |||
| |||
| Gå inn i laptop BIOS og sørg for at det finnes alternativer for oppstart av USB, hvis det er at de er aktivert. |
|
| |||
| |||
| Det er der jeg er forvirret. Alternativene er HDD CD / DVD Flyttbare medier?? Denne PC-en ikke har en FDD men har USB og en kortleser ombord. |
|
| |||
| |||
| USB-stasjonen kommer under flyttbare medier. Sørg for at den er satt som første boot enhet. |
|
| |||
| |||
| Prøv en annen USB-port ...? |
|
| |||
| |||
| Gjort begge deler! Morsom ting er grub4dos ikke synes å ha i USB-stasjonen heller! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? | nightstar | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Koble harddisken fra Samsung R710 laptop | Scottuk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 3 juni 2009 19:44 |
| Samsung HHD harddisk Fast i PIO-modus | adam | Drivere og flyttbare medier | 12 | 28 mars 2009 12:42 |
| Boot fra min penn stasjonen | kknight0506 | Windows-operativsystemer | 5 | 29 april 2007 08:42 |
| Harddisk - Hvilken foretrekker du, Maxtor eller Samsung? | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 25. sep 2006 11:46 |
| Thread Tools | |
| |