![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg sætter en Samsung Spinpoint 1TB HDD i min Sky HD PVR og vil have det til at Quiet Mode som jeg forstår hastigheden er ikke et problem. Jeg har brugt HDDScan at diagnosticere drevet mens det er i en USB-SATA Caddy ind på min pc. Det viser som AAM aktiveret. Indstillingerne går fra 128 til 254 (aktuelle indstilling) Er der et optimalt Quiet Indstille eller er det bare så simpelt som at skyde den ned til 128? Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denne drøfter spørgsmålet. Det er et andet drev, men diskussionen er den samme.
| |||
| |||
| Mange tak ........................... også en god gennemgang af Spinpoint på første side. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller af dens afhængigheder ikke korrekt registreret: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 november 2008 08:01 |
| Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 17th May 2008 02:56 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |