![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben er een Samsung Spinpoint 1TB harde schijf in mijn Sky HD PVR en willen zij tot Quiet Mode zoals ik begrijp snelheid is geen probleem. Ik heb HDDScan gebruikt voor de diagnose van het station terwijl hij in een USB-SATA Caddy in mijn pc. Het blijkt AAM ingeschakeld. De instellingen gaan van 128 tot 254 (huidige instelling) Is er een optimale rustige omgeving of is het net zo eenvoudig als schuiven naar 128? Sante. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deze bespreekt de kwestie. Het is een ander station, maar de discussie is het hetzelfde.
| |||
| |||
| Hartelijk dank ........................... ook een goede evaluatie van de Spinpoint op de eerste pagina. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Toepassingen | 4 | 23 feb 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "of van zijn afhankelijkheden niet correct geregistreerd: AF | ashprice01 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 19 nov 2008 08:01 |
| Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 17 jun 2008 02:56 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |