![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg setter en Samsung Spinpoint 1TB HDD i min Sky HD PVR og ønsker den satt til Quiet Mode som jeg forstår fart er ikke et problem. Jeg har brukt HDDScan å diagnostisere stasjonen mens den er i en USB SATA Caddy på min PC. Det viser som Aam aktivert. Innstillingene går fra 128 til 254 (nåværende innstilling) Er det en optimal Stille Stille eller er det like enkelt som å skyve den ned til 128? Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette diskuterer spørsmålet. Det er en annen stasjon, men diskusjonen er de samme.
| |||
| |||
| Tusen takk ........................... også en god gjennomgang av Spinpoint på første side. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller dens avhengighet ikke riktig registrert: AF | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 nov 2008 08:01 |
| Kan ikke sette "Aktiver" funksjon "på" i Biografier ref CD / DVD. | ashmehta | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |