mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

SATA disk forvaltningen på en bærbar!

Reply

Thread Tools
Old 2. april 2008, 06:59
Medlem Gruppen

Default SATA disk forvaltningen på en bærbar!

Hej!

Lige købt en bærbar computer med en SATA-drev og ikke diskettedrev på den. Ikke bruges til bærbare computere, som ikke anvendes til SATA, ikke vant til at forvalte en pc uden diskettedrev! ..
Jeg vil gerne erstatte standardnavnet 160GB HD med en 320 GB en, så partition det, derefter installere XP og Vista for dobbelt opstart. Så:
-Er SATA harddiske forvaltes på samme måde som PATA? (FDISK, formatering, separation og alt andet)
-Hvis ja, kan nogen fortælle mig, hvordan du opretter en FDISK opstartbare CD uden diskette drev? Jeg vil hellere have din vejledningen fra din egen erfaring i stedet for at blive henvist til et link til en obskur hjemmeside med langvarige og forvirrende instructions_ hvis muligt.
_Oh, Og hvor ville jeg finde gode priser på en bærbar computer drev? Jeg kan ikke ud til at finde noget lavere end 90 quid for en 320 GB HD, selv på Ebay.

Cheers for.
Old 2. april 2008, 08:03
Donor-Gruppen

Default SATA disk forvaltningen på en bærbar!

Ja.

Minens mærkes Hiren's Boot CD v7.6 og den har alt, hvad du ville forvente på et DOS-baseret vedligeholdelse disk.

http://www.hiren.info/pages/bootcd

Minens lidt ud af dato, som ser på det. Det virker dog stadig selv.

£ 95 er, hvad det koster i denne uge, det er alt. Det er £ 200 til 500 GB.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.