![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej!
Lige købt en bærbar computer med en SATA-drev og ikke diskettedrev på den. Ikke bruges til bærbare computere, som ikke anvendes til SATA, ikke vant til at forvalte en pc uden diskettedrev! .. Jeg vil gerne erstatte standardnavnet 160GB HD med en 320 GB en, så partition det, derefter installere XP og Vista for dobbelt opstart. Så: -Er SATA harddiske forvaltes på samme måde som PATA? (FDISK, formatering, separation og alt andet) -Hvis ja, kan nogen fortælle mig, hvordan du opretter en FDISK opstartbare CD uden diskette drev? Jeg vil hellere have din vejledningen fra din egen erfaring i stedet for at blive henvist til et link til en obskur hjemmeside med langvarige og forvirrende instructions_ hvis muligt. _Oh, Og hvor ville jeg finde gode priser på en bærbar computer drev? Jeg kan ikke ud til at finde noget lavere end 90 quid for en 320 GB HD, selv på Ebay. Cheers for. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ja.
Minens mærkes Hiren's Boot CD v7.6 og den har alt, hvad du ville forvente på et DOS-baseret vedligeholdelse disk. http://www.hiren.info/pages/bootcd Minens lidt ud af dato, som ser på det. Det virker dog stadig selv. £ 95 er, hvad det koster i denne uge, det er alt. Det er £ 200 til 500 GB. Mit system: Tim
|