![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there, Net kocht een laptop met een SATA schijf en geen floppy drive op. Niet worden gebruikt voor de laptops, niet worden gebruikt voor de SATA, niet worden gebruikt voor het beheren van een pc zonder diskettestation! .. Ik zou willen vervangen door de standaard 160gb HD met een 320GB een, dan partitie, dan installeer XP en Vista voor dual booting. Dus: -Zijn SATA schijven beheerd op dezelfde manier als PATA? (FDISK, formatteren, partitioneren en alles anders) -Zo ja, kan iemand mij vertellen hoe u een opstartbare cd FDISK zonder een floppy drive? Ik zou liever hebben dat je instructies van je eigen ervaring en niet zozeer gericht op een koppeling naar een obscure website met langdurige en verwarrende instructions_ indien mogelijk. _Oh, En waar zou ik een goede prijs voor een laptop rijden? Ik kan niet lijken te vinden iets minder dan 90 pond voor een 320GB HD, zelfs op eBay. Cheers voor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
Mine's geëtiketteerd Hiren's Boot CD v7.6 en heeft alles wat je zou verwachten op een DOS-onderhoud schijf. http://www.hiren.info/pages/bootcd Mine's a bit out of date door het uiterlijk van dat. Het werkt nog steeds hoor. £ 95 is wat het kost deze week, dat is alles. Het is £ 200 voor een 500 GB. Mijn Systeem: Tim
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dell laptop studio 1537 - Mijn Disk C was blowed up! | Jon87 | Windows besturingssystemen | 0 | 29 mei 2009 16:24 |
| Laptop SATA harde schijf wordt niet gedetecteerd tijdens XP installeren | lotty26 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 27 mei 2009 06:25 |
| Hoe verdelen harde schijf van de laptop in twee partities? | saleemwithme | Drives & Removable Media | 3 | 22 dec 2007 23:41 |
| Eerste XP installeren; Disk Boot Failure. SATA HDD | mosseye | Windows besturingssystemen | 3 | 21e sep 2007 04:59 |
| Thread Tools | |
| |