mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

SATA disk ledelsen på en bærbar!

Reply

Thread Tools
Old 2 apr 2008, 06:59
Medlem Group

Default SATA disk ledelsen på en bærbar!

Hei,

Nettopp kjøpt en bærbar med en SATA-stasjon og ikke diskettstasjonen på den. Ikke brukes til bærbare datamaskiner, ikke brukes til å SATA, ikke brukes til å håndtere en PC uten diskettstasjon! ..
Jeg ønsker å erstatte standard 160GB HD med 320gb en, deretter partisjonen det, og deretter installere XP og Vista for dobbel oppstart. Så:
-Er SATA harddisker styres på samme måte som PATA? (Fdisk, formatering, partisjonering og alt annet)
-Hvis ja, kan noen fortelle meg hvordan du oppretter en Fdisk oppstartbar CD uten diskettstasjon? Jeg vil heller ha instruksjoner fra din egen erfaring snarere enn å bli sendt til en kobling til en obskøn nettside med lang og forvirrende instructions_ hvis mulig.
_Oh, Og der vil jeg finne gode priser på en bærbar stasjonen? Jeg kan ikke synes å finne noe lavere enn 90 pund for en 320Gb HD, selv på eBay.

Skål for det.
Old 2 apr 2008, 08:03
Donor Group

Default SATA disk ledelsen på en bærbar!

Ja.

Mine er merket Hiren's Boot CD v7.6 og den har alt du forventer på en DOS-basert vedlikehold disk.

http://www.hiren.info/pages/bootcd

Mine er en smule utdatert av utseendet til det. Den fremdeles arbeider skjønt.

£ 95 er hva det koster denne uken, det er alt. Det er £ 200 for en 500GB.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Dell laptop studio 1537 - Min Disk C ble blowed opp! Jon87 Windows-operativsystemer 0 29 mai 2009 16:24
Laptop SATA harddisk ikke registrert Under XP Installere lotty26 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 27 mai 2009 06:25
Hvordan dele harddisk for bærbare i to partisjoner? saleemwithme Drivere og flyttbare medier 3 22 desember 2007 23:41
Først XP Install; Disk Boot Failure. SATA HDD mosseye Windows-operativsystemer 3 21. sep 2007 04:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.