![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Nettopp kjøpt en bærbar med en SATA-stasjon og ikke diskettstasjonen på den. Ikke brukes til bærbare datamaskiner, ikke brukes til å SATA, ikke brukes til å håndtere en PC uten diskettstasjon! .. Jeg ønsker å erstatte standard 160GB HD med 320gb en, deretter partisjonen det, og deretter installere XP og Vista for dobbel oppstart. Så: -Er SATA harddisker styres på samme måte som PATA? (Fdisk, formatering, partisjonering og alt annet) -Hvis ja, kan noen fortelle meg hvordan du oppretter en Fdisk oppstartbar CD uten diskettstasjon? Jeg vil heller ha instruksjoner fra din egen erfaring snarere enn å bli sendt til en kobling til en obskøn nettside med lang og forvirrende instructions_ hvis mulig. _Oh, Og der vil jeg finne gode priser på en bærbar stasjonen? Jeg kan ikke synes å finne noe lavere enn 90 pund for en 320Gb HD, selv på eBay. Skål for det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
Mine er merket Hiren's Boot CD v7.6 og den har alt du forventer på en DOS-basert vedlikehold disk. http://www.hiren.info/pages/bootcd Mine er en smule utdatert av utseendet til det. Den fremdeles arbeider skjønt. £ 95 er hva det koster denne uken, det er alt. Det er £ 200 for en 500GB. Min System: Tim
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell laptop studio 1537 - Min Disk C ble blowed opp! | Jon87 | Windows-operativsystemer | 0 | 29 mai 2009 16:24 |
| Laptop SATA harddisk ikke registrert Under XP Installere | lotty26 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 27 mai 2009 06:25 |
| Hvordan dele harddisk for bærbare i to partisjoner? | saleemwithme | Drivere og flyttbare medier | 3 | 22 desember 2007 23:41 |
| Først XP Install; Disk Boot Failure. SATA HDD | mosseye | Windows-operativsystemer | 3 | 21. sep 2007 04:59 |
| Thread Tools | |
| |