mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

SATA HDD Frysning På BIOS - plz hjælp

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 08:35
Ny Medlem Gruppen

Hej,

System Specs:

3,20 gigahertz Intel Pentium 4
Intel D945GNT Bundkort
Intel Corp NT94510J.86A.4092.2007.0903.0307 09/03/2007 Bios Version

Jeg købte 500 GB WD Sata HDD kun en uge tilbage. Det fungerede fint for få dage. Som jeg var formatering mine andre partitioner ved en fejltagelse jeg ikke tjekke quick format mode. Pludselig systemet genstartes på eget whlie partitionen var formatering & fik stukket i BIOS på kode 5A. Så jeg stillede tilbage min gamle IDE-drev som primær & mit nye Sata drev som slave & sin fungerede fint. Jeg derefter køre WD badsector fjernelse utility & formateret alle partitionerne fra harddisken forvaltning & nu efter genstart Sata drev er ikke engang detecing.

Nu Hvis jeg plug både min IDE & Sata drev med IDE som primær det stucks på BIOS. Hvis jeg kun sætte min IDE det fungerer fint. Hvis jeg kun sætte Sata den igen går i stå på BIOS. Jeg selv opdateret min Bios version.

Er min HDD styrtede ned eller kunne nogen behage hjælp mig finde en løsning?

Sorry for mit Bad engelsk

Tak
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.