![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Järjestelmän tiedot: 3,20 gigahertsin Intel Pentium 4 Intel D945GNT emolevy Intel Corp. NT94510J.86A.4092.2007.0903.0307 09.03.2007 Bios Version Ostin 500 GB WD Sata HDD vain viikko takaisin. Se toimii hyvin muutaman päivän. Koska olin muotoilu minun muut osiot vahingossa En tarkistaa nopeasti muodossa tilassa. Yhtäkkiä järjestelmä käynnistetään uudelleen omasta whlie osio oli muotoilu & sai juuttunut BIOS klo koodi 5A. Sitten laittaa takaisin vanhan IDE ensisijaisena & uudet Sata ajaa kuin orja ja se toimi hienosti. I suorita WD badsector poistaminen-apuohjelma & alustetaan kaikki osiot alkaen Levynhallinnan & nyt jälkeen käynnistä Sata-asema ei ole edes detecing. Nyt Jos i pistoke sekä minun IDE & Sata drive IDE ensisijaisena se stucks klo Bios. Jos minulla on vain esittää minun IDE se toimii hyvin. Jos minulla on vain esittää Sata uudelleen saa jäi BIOS. Olen jopa päivitetty minun Bios versio. Onko minun HDD kaatui tai voi joku ystävällisesti auttaa minua löytämään päätöslauselma? Sorry for my Bad englanti Kiitos |