mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

SATA HDD underkjølt På BIOS - plz hjelpe

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 08:35
New Member Group

Default SATA HDD underkjølt På BIOS - plz hjelpe

Hei,

System spesifikasjoner:

3,20 gigahertz Intel Pentium 4
Intel D945GNT Hovedkort
Intel Corp NT94510J.86A.4092.2007.0903.0307 09/03/2007 BIOS-versjon

Jeg kjøpte 500 GB WD SATA HDD bare en uke tilbake. Det ble jobbet bra for noen dager. Som jeg var formatering mine andre partisjoner ved en feil jeg ikke se hurtigformatering modus. Plutselig system omstartet på egne whlie partisjonen ble formateringsfeil og ble sittende fast i BIOS på koden 5A. Deretter satte jeg tilbake min gamle IDE-stasjon som primær og mitt nye SATA-stasjonen som slave og dens jobbet bra. Jeg deretter kjøre WD badsector fjerning verktøyet & formatert alle partisjoner fra disken ledelse og nå etter start SATA-stasjonen er ikke engang detecing.

Nå Hvis jeg kobler både mitt IDE og SATA-stasjonen med IDE som primær det stucks på BIOS. Hvis jeg bare sette min IDE det fungerer fint. Hvis jeg bare sette SATA det igjen blir sittende fast på BIOS. Jeg oppdaterte min BIOS-versjon.

Er min HDD krasjet eller kan noen behage hjelpe meg å finne en løsning?

Beklager for min Bad engelsk

Takk
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
SATA-harddisk oppsett i BIOS - IDE eller AHCI? sherelc Drivere og flyttbare medier 0 4 juni 2009 20:52
Min BIOS krasjet? - Min BIOS er nå satt på alle forhåndsprogrammerte Bubba CPUer, Hovedkort & RAM 5 7 april 2009 15:33
Installere SATA DVD-stasjon med SATA-harddisk Configurations Spørsmål P5200 Drivere og flyttbare medier 2 3 mars 2009 07:56
SATA - BIOS ikke installeres a221275 Drivere og flyttbare medier 2 1 februar 2008 15:13
Differece Mellom SATA og SATA Ii fishking Drivere og flyttbare medier 1 12 desember 2007 10:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.