![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, System spesifikasjoner: 3,20 gigahertz Intel Pentium 4 Intel D945GNT Hovedkort Intel Corp NT94510J.86A.4092.2007.0903.0307 09/03/2007 BIOS-versjon Jeg kjøpte 500 GB WD SATA HDD bare en uke tilbake. Det ble jobbet bra for noen dager. Som jeg var formatering mine andre partisjoner ved en feil jeg ikke se hurtigformatering modus. Plutselig system omstartet på egne whlie partisjonen ble formateringsfeil og ble sittende fast i BIOS på koden 5A. Deretter satte jeg tilbake min gamle IDE-stasjon som primær og mitt nye SATA-stasjonen som slave og dens jobbet bra. Jeg deretter kjøre WD badsector fjerning verktøyet & formatert alle partisjoner fra disken ledelse og nå etter start SATA-stasjonen er ikke engang detecing. Nå Hvis jeg kobler både mitt IDE og SATA-stasjonen med IDE som primær det stucks på BIOS. Hvis jeg bare sette min IDE det fungerer fint. Hvis jeg bare sette SATA det igjen blir sittende fast på BIOS. Jeg oppdaterte min BIOS-versjon. Er min HDD krasjet eller kan noen behage hjelpe meg å finne en løsning? Beklager for min Bad engelsk Takk |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| SATA-harddisk oppsett i BIOS - IDE eller AHCI? | sherelc | Drivere og flyttbare medier | 0 | 4 juni 2009 20:52 |
| Min BIOS krasjet? - Min BIOS er nå satt på alle forhåndsprogrammerte | Bubba | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| Installere SATA DVD-stasjon med SATA-harddisk Configurations Spørsmål | P5200 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 3 mars 2009 07:56 |
| SATA - BIOS ikke installeres | a221275 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 1 februar 2008 15:13 |
| Differece Mellom SATA og SATA Ii | fishking | Drivere og flyttbare medier | 1 | 12 desember 2007 10:35 |
| Thread Tools | |
| |