mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

IDE & SATA HDD's werken samen

Reply

Thread Tools
Old 11 jun 2009, 08:12
Nieuw Lid Fractie

Default IDE & SATA HDD's werken samen

HELP! opnieuw,

Ik heb uiteindelijk mijn nieuwe moederbord, heb alles weer in elkaar en nu ik ben up and running. Echter, de nieuwe computer vista en ik gebruik sata op de vaste schijf en Blu-ray-speler. Ik wil mijn haak ide hdd w / XP Pro, uit mijn vorige computer omdat er een heleboel informatie Ik wil graag af van het station. Ik wil niet dat het uitvoeren van een dual boot. Ik wil gewoon te kunnen gebruiken beide opslagmedia, indien mogelijk.

Dus, mijn probleem is wanneer ik haak de ide hdd, zal de computer niet laden. Het zal gewoon tonen Microsoft Corporation in de bottome met de bar gaan werken op en aan. OS zal niet laden. Ik ging naar de bios en zet de sata als de 1ste hdd opstarten. Ik heb ook jumpers op de ide hdd op de kabel selecteren. Ik weet SATA houdt zich niet bezig met de master / slave, maar ik dacht dat dat zou de helft van het ide hdd en laat sata te laden 1st.

Kan iemand me helpen met dit probleem, of geef me een aantal suggesties over hoe het te repareren.

Thanks in advance,
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
20x DVDRW Lightscribe Sata gestopt met werken chuck Drives & Removable Media 4 19 september 2009 09:25
Brand New Seagate SATA harde schijf werkt niet stevevjai Drives & Removable Media 2 12 feb 2009 02:15
Hulp met een dubbele opstarten (uit afzonderlijke HDD's) BloodlessDawn Windows besturingssystemen 2 10 dec 2008 06:32
Samsung HDD's stinken. 2de een zo ver dat overleden ... noodzaak nieuwe. cheesepuff Drives & Removable Media 11 20 okt 2007 12:27
SATA-harde schijf werkt niet Zen2007 Drives & Removable Media 11 De 8 augustus 2007 04:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.