![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya alle bare en irriterende forespørgsel igen SD-kort, og min integrerede kortlæser. Jeg har altid haft problemer med min læser og aldrig har haft tillid til det. Jeg har for nylig købt nye kort, og jeg synes, at når jeg forsøger at bruge dem, at det bringer op i ikke reagerer logo. Flere strangly når jeg forsøger at formatt alle de kort, det fortæller mig, at kortet er skrive beskyttet som det ikke er. Jeg ville sætte pris på alle ideer, Brilliant fora her, meget informativt, og vi er alle stadig learnibg. Tak på forhånd K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For det første er det kortlæser installeret korrekt, dvs er drivere installeret. Læseren kablet ordentligt til din m / b
| |||
| |||
| hiya alle, bare en upcate på mit prob. Jeg har undersøgt i dybet, der er min computer og opdagede, at en fan har knækket en heatsync på mit grafikkort. Jeg er behørigt kontaktede producenten (Medion) kun for at opdage, at min maskine var endda inden for de 3 års garanti med bare 5 dage, så de sender mig et nyt grafikkort under bekvemmelighedsflag. Jeg vil holde jer opdateret, tak for din hjælp. PS skal jeg få en lotteriseddel med denne lykke?. K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sikker på, hvordan et nyt grafikkort vil hjælpe dig med din Card Reader problem
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt at høre at du får grafikkortet bekvemmelighedsflag
| |||
| |||
| Hej, jeg har indbyggede kortlæsere på mit skrivebord. Indtil for nylig, da jeg indsat et kort kortet vil ses i XP udforske og min computer. Den drves viste også op, når der ikke var isat et kort. Nu vil jeg gå til at udforske eller min computer, og den drev gør-ikke dukker op. Når jeg indsætter et kort kun Canon foto impotrer åbner. Det indsatte kort er ikke anerkendt af XP udforske eller min computer. Nogen tanker? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp til R4 kort til DS | skyldig | PC & Console Gaming | 5 | 28th May 2009 04:17 |
| Bedste AGP-kort | SamerKrazer | Grafikkort & Monitors | 1 | 8 februar 2008 04:55 |
| Grafikkort: Please help! | Souzo | Grafikkort & Monitors | 1 | 23 december 2007 04:43 |
| Card læsere | robina80 | Drives & flytbare medier | 1 | 2 november 2007 08:29 |
| Hvad med data-kort | kknight0506 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 29th Apr 2007 04:21 |
| Thread Tools | |
| |