![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki vain harmittaa kyselyn Re SD-kortteja ja minun integroitu muistikortinlukija. Olen aina ollut ongelmia minun lukija ja koskaan ollut luottamusta siihen. Olen juuri ostanut uudet kortit ja huomaan, että kun yritän käyttää, se tuo ei vastaa logo. Lisää strangly kun yritän formatt kaikki kortit se kertoo minulle, että kortti on kirjoitussuojattu, joita se ei ole. Olisin kiitollinen kaikista ideoista, Brilliant foorumeilla täällä hyvin informatiivisia, ja me kaikki vielä learnibg. Kiitos etukäteen K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin on kortinlukijan asennettu oikein, eli on ajurit asennettu. lukija johdotettu oikein sinun m / b
| |||
| |||
| Hei kaikki, vain upcate minun prob. Olen tutkinut syvyyteen, joka on minun tietokone ja havaitsi, että tuuletin on katkennut pois heatsync minun näytönohjain. Olen asianmukaisesti yhteyttä valmistajan (Medion) vain huomatakseen, että koneeni on todella sisällä 3 vuoden takuu on vain 5 päivää, jotta he lähettävät minulle uuden näytönohjaimen FOC. Pidän teidät ajan tasalla, Thanks for your help. PS kannattaa hakea arvontalipukkeen tätä onnea?. KV |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole varma, miten uusi näytönohjain auttaa sinua kortinlukija ongelma
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hyvä kuulla saat näytönohjaimen FOC
| |||
| |||
| Hei, minulla on sisäänrakennetut kortinlukijat työpöydällä. Saakka hiljattain, kun lisäsin kortti kortti olisi tarkasteltava XP tutkia ja minun tietokone. Drves ilmeni myös, kun korttia ei ollut asetettu. Nyt menen tutkimaan tai tietokoneeseen ja ajaa ei-ei näy. Kun asetan kortin vain Canonin kuva impotrer avautuu. Lisätään kortti ei tunnusta XP tutkia tai Oma tietokone. Any thoughts? |