mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

SD kaarten / lezers

Reply

Thread Tools
Old 4 maart 2008, 09:56
Lid Fractie

Hoi allemaal een irritante query opnieuw SD kaarten en mijn geïntegreerde kaartlezer. Ik heb altijd moeite gehad met mijn lezer en nooit vertrouwen in. Ik heb onlangs nieuwe kaarten en ik vind dat als ik probeer om ze te gebruiken brengt het niet reageert logo. Meer strangly wanneer ik probeer te formatt alle kaarten hij vertelt me dat de kaart is beschermd schrijven die het niet is. Ik zou het waarderen alle ideeën, Brilliant forums hier, erg informatief, en we zijn allemaal nog learnibg. Thanks in advance K.
Old 4 maart 2008, 15:26
Donor Groep

Ten eerste is de kaartlezer geïnstalleerd, dat wil zeggen zijn drivers geïnstalleerd. lezer bedraad behoren tot uw m / b
een aantal nieuwe kaarten hebben een kleine schuif aan de kant van hen te vergrendelen en ontgrendelen
kunt u de kaarten op een andere pc en kijk of je hetzelfde resultaat?

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 14 mar 2008, 09:01
Lid Fractie

Hoi allemaal, net een upcate op mijn problemen. Ik heb onderzocht in de diepte, dat is mijn computer en ontdekte dat er een ventilator sloeg af heatsync op mijn grafische kaart. Ik behoorlijk contact op met de fabrikant (Medion) alleen om te ontdekken dat mijn machine was inderdaad binnen de 3 jaar garantie van slechts 5 dagen, zodat ze sturen me een nieuwe grafische kaart FOC. Ik zal houden je op de hoogte, bedankt voor je hulp. PS moet ik een loterij ticket met dit geluk?. K.
Old 15 maart 2008, 05:54
Donor Groep

Niet zeker weet hoe een nieuwe grafische kaart zal u helpen met uw Card Reader probleem

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 15 maart 2008, 12:09
Donor Groep

goed om te horen krijg je de grafische kaart foc
ook als die voor de kaartlezer naar Apparaatbeheer in het Configuratiescherm, selecteer je kaartlezer en vervolgens opnieuw installeren van de drivers of klik update drivers

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 25 maart 2008, 17:05
Nieuw Lid Fractie

Hoi, Ik heb ingebouwde kaartlezers op mijn bureaublad. Tot onlangs toen ik een kaart ingevoegd de kaart zou worden gezien in XP verkennen en mijn computer. De drves bleek ook wanneer geen kaart is geplaatst.

Nu moet ik gaan om te verkennen of mijn computer en de doe-stations niet worden weergegeven. Als ik u een kaart alleen de Canon fotopapier impotrer opent. De geplaatste kaart is niet erkend door XP verkennen of mijn computer.

Any thoughts?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.