![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle bare en sjenerende spørring nytt SD-kort og min integrert kortleser. Jeg har alltid hatt problemer med leseren min, og aldri hatt tillit til den. Jeg har nylig kjøpt nytt kort, og jeg synes at når jeg prøver å bruke dem den bringer opp ikke reagerer logo. Flere strangly når jeg prøver å formatt alle kortene den forteller meg at kortet er skrivebeskyttet som det ikke er. Jeg ville verdsette alle ideer, Brilliant forum her, meget informativ, og vi er alle fremdeles learnibg. Takk på forhånd K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For det første er kortleseren riktig installert, dvs. er drivere installert. leseren kablet riktig til din m / b
| |||
| |||
| Hei alle, bare en upcate på prob mitt. Jeg har undersøkt i dypet som er min datamaskin og oppdaget at en fan har knipset av en heatsync på min grafikkort. Jeg behørig kontaktet produsenten (Medion) bare for å oppdage at maskinen min var faktisk i løpet av 3 års garanti etter bare 5 dager, slik at de sender meg et nytt grafikkort FOC. Jeg vil holde deg oppdatert, takk for hjelpen. PS skal jeg få et lodd med denne lykken?. K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sikker på hvordan et nytt grafikkort vil hjelpe deg med kortleser problem
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt å høre at du får grafikkortet FOC
| |||
| |||
| Hei, jeg har innebygde kortlesere på skrivebordet mitt. Frem til nylig da jeg satt inn et kort kortet vil bli sett i XP utforske og datamaskinen. Den drves viste også opp når ingen kort ble satt inn. Nå går jeg å utforske eller min datamaskin og stasjonene gjør-ikke møter opp. Når jeg setter inn et kort bare Canon Photo impotrer åpner opp. Den satt inn kortet er ikke anerkjent av XP utforske eller min datamaskin. Noen tanker? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp med R4 kort for DS | skyldig | PC & Console Gaming | 5 | 28 juni 2009 04:17 |
| Best AGP kort | SamerKrazer | Kabinetter & Skjermer | 1 | 8 februar 2008 04:55 |
| Kabinetter: Vennligst hjelp! | Souzo | Kabinetter & Skjermer | 1 | 23 desember 2007 04:43 |
| Kortlesere | robina80 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 2 november 2007 08:29 |
| Hva med data-kort | kknight0506 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 29 april 2007 04:21 |
| Thread Tools | |
| |