![]() |
|
| |||
| |||
| Hej bara en irriterande query nytt SD-kort och min integrerad kortläsare. Jag har alltid haft problem med mina läsare och aldrig haft förtroende för den. Jag har nyligen köpt nya kort och jag tycker att när jag försöker använda dem för det ger upp inte svarar logotyp. Mer strangly när jag försöker formatt alla kort man säger att kortet är skrivskyddad, där det inte är. Jag skulle uppskatta några idéer, Brilliant forum här mycket informativt, och vi är alla fortfarande learnibg. Tack på förhand K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Först är det kortläsare installeras på rätt sätt, dvs är drivrutiner installerade. läsaren kabelgränssnitt ordentligt till din m / b
| |||
| |||
| Hej alla, bara en upcate om mina problem. Jag har undersökt i det djup som är min dator och upptäckte att en fläkt har tagit bort en heatsync på mitt grafikkort. I vederbörligen kontaktat tillverkaren (Medion) bara för att upptäcka att min maskin var inom 3 års garanti med bara 5 dagar så de skickar mig ett nytt grafikkort bekvämlighetsflaggade. Jag håller er uppdaterade, tack för din hjälp. PS ska jag få en lotten med denna lycka?. K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte säker på hur ett nytt grafikkort kommer att hjälpa dig med din Card Reader problem
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| skönt att höra du grafikkortet bekvämlighetsflaggade
![]() också för kortläsaren gå till Enhetshanteraren i kontrollpanelen, väljer du kortläsare och sedan installera om drivrutinerna eller klicka på uppdatera drivrutiner Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
| Hej, jag har inbyggd kortläsare på mitt skrivbord. Fram tills helt nyligen när jag satt i en kort kortet skulle ses i XP utforska och min dator. Den drves visade också upp när inget kort var isatt. Nu går jag för att undersöka eller min dator och diskar gör-inte visa upp. När jag sätter i ett kort bara Canon Photo impotrer öppnar. Den införas kortet inte erkänns av XP utforska eller min dator. Alla tankar? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp med R4-kort för DS | skyldig | PC & Console Gaming | 5 | 28 juni 2009 04:17 |
| Bäst AGP-kort | SamerKrazer | Grafikkort & Skärmar | 1 | 8 februari 2008 04:55 |
| Grafikkort: Snälla hjälp! | Souzo | Grafikkort & Skärmar | 1 | 23 december 2007 04:43 |
| Kortläsare | robina80 | Drives & Removable Media | 1 | 2 november 2007 08:29 |
| Hur data kort | kknight0506 | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 29 april 2007 04:21 |
| Thread Tools | |
| |