vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Toissijainen Drive tapana työskennellä, mutta se toimii, kun sen päällikön asemaan

Reply

Thread Tools
Old 16. toukokuuta 2008 18:41
Jäsen

Default Toissijainen Drive tapana työskennellä, mutta se toimii, kun sen päällikön asemaan

Minulla on toissijainen asema, jossa kaikki musiikki menee ja elokuvia ja ect. Mutta se ei toimi, kun i käynnistyä linux tai windows. Kävin Levytyökalun asia linux ja siinä sanotaan, on ajaa nimeltä Data Disk. (Thats nimi, asema). Joten tiedän kovalevy toimii. mutta se doesnt näy kotikansion, ja i cant avaa jokin asia se En voi myöskään käyttää sitä. Sama juttu ikkunat. i kytketään minun johdot esittää D Drive (Data Disk) ensimmäisen päällikön asemaan. ja se käynnistää minun vanha osio Mandriva sitä, toimi hyvin. niin, että jotain on vialla että vaihtoehtoja asemasta. Mitä voin tehdä 2 korjata sen
Old 17. toukokuuta 2008 07:06
Rahoittajien ryhmän

Default Toissijainen Drive tapana työskennellä, mutta se toimii, kun sen päällikön asemaan

sinä muuttaa puserot sitä näytä se on orjan asemaan sijasta mestari ajaa?
Sanoisin, että äänen blogitekstiisi, ette. Varmista, et muuten se ei toimi kuin orja. :)

My System: hAvAAck Build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Emolevy:
Asus P5N-E
RAM-muisti:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
Samsung 500GB @ 7200Rpm
Optinen asema (t):
Kuollut
Asia / PSU:
Generic asia, Generic PSU
Jäähdytys:
Zalman 92mm
Network / Internet:
laivalla
Monitor (t):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-bittinen
Old 17. toukokuuta 2008 07:43
Jäsen

Quote:
Originally Posted by hAvAAck View Post
sinä muuttaa puserot sitä näytä se on orjan asemaan sijasta mestari ajaa?
Sanoisin, että äänen blogitekstiisi, ette. Varmista, et muuten se ei toimi kuin orja. :)

alun perin, i ei ollut muuttanut mitään. ajaa vain randomlly lopettanut toimintansa. mutta kun halusin nähdä, jos se minun toissijainen asema voisi käynnistyä, tein sen ensisijainen päällikön asemaan, että vain se toimii ja otti ensimmäinen asemaan.
Old 17. toukokuuta 2008 07:51
Rahoittajien ryhmän

En usko, että ymmärsin sitten.
Mitkä ovat neulepusero asetuksia?
Old 17. toukokuuta 2008 08:04
Jäsen

im gonna ottaa kuvan siitä
Old 17. toukokuuta 2008 08:08
Rahoittajien ryhmän

mitä mallin mukaisesti kovalevyt? Sinä (tai I) löytyy kaavio online on jumpperi setup päällikön vs orja, ja sen jälkeen voit siirtyä hyppyjohtimet kuin on tarpeen sen varmistamiseksi, että ne on perustettu oikein.
Old 17. toukokuuta 2008 08:24
Jäsen

http://img130.imageshack.us/my.php?i...4062355sm0.jpg
Tämä on vanha kuva minun tietokone. se näyttää juuri tältä, mutta siellä on se, että punainen lanka ja toisaalta kovalevy samoin. että muut kiintolevy ilman hte punainen lanka, on se, joka ei toimi, mutta nyt sen on lukenut lanka ..

muistaa, minun levyä toiminut, se vain randomlly lopettanut toimintansa.
Old 17. toukokuuta 2008 08:29
Rahoittajien ryhmän

Molemmat asemat on kaksi pistokkeet niihin? Jokin PSU ja yksi sen Mobo?
Mitä tapahtui juuri ennen sitä enää toimi oikein?
Kiiltävältä kultaa nastat kuvan ovat joissa puserot olisi sijoitettava, BTW.
Old 17. toukokuuta 2008 08:43
Jäsen

Quote:
Originally Posted by hAvAAck View Post
Molemmat asemat on kaksi pistokkeet niihin? Jokin PSU ja yksi sen Mobo?
Mitä tapahtui juuri ennen sitä enää toimi oikein?
Kiiltävältä kultaa nastat kuvan ovat joissa puserot olisi sijoitettava, BTW.

Kyllä, molemmat kytkettynä. ja kyllä minä tiedä shiney kultaa nastat .... i dunno. i restarted minun tietokone päälle linux, minun taustakuvaksi isnt siellä. i yrittää löytää se ja i cant find my tiedot kiintolevyltä (nimi, asema)
Old 17. toukokuuta 2008 08:47
Rahoittajien ryhmän

ja sanoitte ikkunat ei nähdä sen? Sinun on todennäköisesti remount se linux.
Toinen mahdollisuus on se, että kiintolevy menee huonosti, se tehdään mitään ääniä?
Myös jos hyppyjohtimet on asetettu oikein, orja luultavasti ei toimi kunnolla kuin mestari, kuten sanoitte, se ei.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
HP Laptop Screen tapana päälle Hard Drive tapana Aloitetaan: Syttyy ovat kuitenkin ....... gra Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 8 5th Aug 2009 18:28
Kovalevy isäntä-orja / kaapeli valitse kysymys alfred01 Drives & Removable Media 1 22. toukokuuta 2009 04:48
Main OS ei tunnisteta asentamisen jälkeen Toissijaiset käyttöjärjestelmä Eri Hard Drive. tmockingbird Windows-käyttöjärjestelmät 5 18th Apr 2009 03:13
Kiintolevy ongelma - Toissijainen Drive Ei Työskentely ashaiba Rautatavaran Chat 7 18th Mar 2009 11:40
Kovalevy saappaat vuonna Master / Slave-tilassa, mutta ei itse irrumator11 Drives & Removable Media 4 26. Jan 2008 21:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.