mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Secundaire Drive wont werk, maar werkt als de kapitein station

Reply

Thread Tools
Old 16 mei 2008, 18:41
Lid Fractie

Default Secundaire Drive wont werk, maar werkt als de kapitein station

Ik heb een tweede schijf waar al mijn muziek gaat over en films en ect. Maar het werkt niet als ik opstart Linux of Windows. Ik ging naar het schijfhulpprogramma ding in Linux, en dat zegt dat er een station genaamd Data Disk. (Dat is de naam van het station). Dus ik weet dat de harde schijf werkt. maar het doesnt in de home map, and i cant open ieder ding is voor, noch kan ik openen. hetzelfde met Windows. Ik ben overgestapt van mijn draden aan mijn D-drive (Data Disk) de primaire master station. en het opstarten van mijn oude partitie van mandriva op, werkte prima. ja, wat moet er in de opties van de drive. Wat kan ik doen 2 repareren
Old 17 mei 2008, 07:06
Donor Groep

heb je de jumpers op het aan te tonen dat het een slaaf rijden in plaats van een master-schijf?
Ik zou zeggen dat door het geluid van uw bericht, dat deed je niet. Zorg ervoor dat u deed dit anders werkt het niet als een slaaf. :)

Mijn Systeem: hAvAAck build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moederbord:
Asus P5N-E
RAM Geheugen:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
Nvidia EVGA e-GeForce 8600GT
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optische Drive (s):
Dood
Case / PSU:
Generieke zaak, Algemene PSU
Koeling:
Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
onboard
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ult, Ubuntu 7.10 64-bits
Old 17 mei 2008, 07:43
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hAvAAck View Post
heb je de jumpers op het aan te tonen dat het een slaaf rijden in plaats van een master-schijf?
Ik zou zeggen dat door het geluid van uw bericht, dat deed je niet. Zorg ervoor dat u deed dit anders werkt het niet als een slaaf. :)

Oorspronkelijk had ik niet veranderd niets. de drive gewoon randomlly gestopt werken. maar toen ik wilde zien of het mijn secundaire schijf zou opstarten, ik heb het als mijn primaire master station dat alleen het werk en vond mijn eerste station.
Old 17 mei 2008, 07:51
Donor Groep

Ik denk niet dat ik begrijp je dan.
Wat zijn de jumper instellingen?
Old 17 mei 2008, 08:04
Lid Fractie

im gonna neem een foto van het
Old 17 mei 2008, 08:08
Donor Groep

Wat is het model van de harde schijven? U (of I) vindt een schema van de jumper online setup voor kapitein vs slaaf, en vervolgens kunt u de jumpers als nodig is om te zorgen dat ze worden ingesteld.
Old 17 mei 2008, 08:24
Lid Fractie

http://img130.imageshack.us/my.php?i...4062355sm0.jpg
Dit is een oude foto van mijn computer. het lijkt net als deze, maar er is dat de rode draad op de andere harde schijf ook. dat andere harddisk zonder hte rode draad, is het een niet werkt, nu is er een gelezen draads ..

onthoud mijn harde schijven werkte perfect, alleen randomlly gestopt met werken.
Old 17 mei 2008, 08:29
Donor Groep

Beide stations hebben twee stekkers in hen? Een van de PSU en een op het mobo?
Wat is er gebeurd vlak voordat zij werken niet meer correct?
De glanzende gouden spelden in je foto zijn waar de jumpers zou worden gevestigd, BTW.
Old 17 mei 2008, 08:43
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hAvAAck View Post
Beide stations hebben twee stekkers in hen? Een van de PSU en een op het mobo?
Wat is er gebeurd vlak voordat zij werken niet meer correct?
De glanzende gouden spelden in je foto zijn waar de jumpers zou worden gevestigd, BTW.

Ja, beide aangesloten. en ja ik weet over de shiney gouden spelden .... i dunno. Ik herstart mijn computer op linux, mijn behang isnt daar. Ik probeer het te vinden en i cant vinden mijn data schijf (de naam van het station)
Old 17 mei 2008, 08:47
Donor Groep

en je zei dat windows niet zien? U moet waarschijnlijk remount in linux.
Een andere mogelijkheid is dat de HDD gaat slecht, is het enige geluiden?
Ook als de jumpers zijn ingesteld, de slaaf zou waarschijnlijk niet goed functioneren als een kapitein, zoals je zei zij.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.