En uge siden jeg købte en helt ny HP note bog (HP 530 Notebook Core Duo-processor) og jeg er stadig ikke i stand til at installere Windows Vista på sin harddisk. Jeg var glad for at købe den billigste HP notesbog med Core Duo processor, men jeg havde ikke forventet at det ikke virke.
Under Win vista installation jeg altid får en fejl, at harddisken ikke blev opdaget, men harddisk er godt, fordi jeg haft held til at installere Linux på denne note bog.
Jeg fik rådet til at tilføje HP bilister forsøger at redigere Windows Vista CD installation kit med et gratis software kaldet
Windows Vista setup editor vLite.
Da jeg ikke er en "computer person» Jeg ved ikke, hvordan man arbejder med vlite software eller med andre Vista editor til at redigere eller konfigurere Windows Vista. Også jeg er ikke sikker på, at dette er en reel løsning.
Hvis nogen havde det samme problem, ville jeg være glad for at få en enklere løsning til at gøre min nye notesbog til at arbejde sammen med Win Vista. Også en CD med drivere ikke var inkluderet i laptop kit.