![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Viikko sitten ostin upouusi HP huomata kirja (HP 530 Notebook Core Duo-prosessori) ja en edelleenkään pysty asentamaan Windows Vistaa sen kiintolevy. Olin iloinen ostaa halvinta HP Notebook kanssa Core Duo-prosessori, mutta en odottanut, että ei toimi. Aikana Win näköala asennus Olen aina saada virheilmoituksen, että kiintolevy ei ole havaittu, mutta kiintolevy on hyvä, koska olen onnistunut asentaa Linux merkintä varaa. Minulla on suositeltavaa lisätä HP kuljettajat yrittävät muokata Windows Vista CD asennus paketin ilmaiseksi ohjelmistoja kutsutaan Windows Vistan asennusohjelma editor vLite. Koska en ole "tietokoneella henkilö" En tiedä, miten työskennellä vlite ohjelmisto tai muu Vista editor muokata tai määrittää Windows Vistassa. Lisäksi en ole varma, että tämä on oikea ratkaisu. Jos joku oli sama ongelma, olisin iloinen saada yksinkertaisempi ratkaisu, jonka avulla uudet Notebook toimimaan Win Vista. Myös CD-ohjaimia ei sisältynyt kannettava tietokone pakki. |
|
| |||
| |||
| Inhottava! Käyttöjärjestelmä, joka ei tunnista HDD! Minun pitäisi vältellä sitä! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Java ongelma Vista-kannettava! | Frank pole | General Software Chat | 2 | 29 lokakuu 2009 01:21 |
| Uusi asennus ja ääni ei toimi (autonkuljettajat kaikki asennettuna) | Shahid | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 26th Jun 2009 09:42 |
| Ei ääntä minun laptop - Mahdolliset kuljettajien ongelma | jam90 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 9th Feb 2009 03:46 |
| HP Laptop - 7150M Nvidia ajurit Windows Vista | Hybr! D | Multimedia & Codecs | 2 | 27. marraskuu 2008 19:31 |
| HARDISK KAPASITEETTI | loraandbush | Drives & Removable Media | 1 | 8. toukokuuta 2008 05:36 |
| Thread Tools | |
| |