Een week geleden kocht ik een splinternieuwe HP nota boek (HP 530 Notebook Core Duo-processor) en ik ben nog steeds niet in staat om Windows Vista te installeren op de harddisk. Ik was blij te kopen voor de goedkoopste HP notebook met Core Duo-processor, maar ik heb niet verwachten dat hij niet werken.
Tijdens Win Vista installatie Ik krijg altijd een foutmelding dat de harde schijf werd niet herkend, maar de harde schijf is goed, omdat ik erin geslaagd om Linux te installeren op deze nota boek.
Ik heb geadviseerd om de HP-stuurprogramma's probeert te bewerken van de Windows Vista-installatie-cd-kit met een gratis software
Windows Vista setup editor vLite.
Sinds ik ben niet een 'computer persoon "Ik weet niet hoe te werken met vlite software of met enige andere Vista-editor te bewerken of te configureren voor Windows Vista. Ook ik ben niet zeker dat dit een echte oplossing.
Als iemand had hetzelfde probleem, ik zou blij zijn om een eenvoudiger oplossing om mijn nieuwe laptop te werken met Windows Vista. Ook een CD met drivers niet was opgenomen in de laptop kit.