mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Setup nieuwe laptop, harde schijf, bestuurders probleem met Vista

Reply

Thread Tools
Old 29e sep 2007, 05:01
Nieuw Lid Fractie

Default Setup nieuwe laptop, harde schijf, bestuurders probleem met Vista

Een week geleden kocht ik een splinternieuwe HP nota boek (HP 530 Notebook Core Duo-processor) en ik ben nog steeds niet in staat om Windows Vista te installeren op de harddisk. Ik was blij te kopen voor de goedkoopste HP notebook met Core Duo-processor, maar ik heb niet verwachten dat hij niet werken.
Tijdens Win Vista installatie Ik krijg altijd een foutmelding dat de harde schijf werd niet herkend, maar de harde schijf is goed, omdat ik erin geslaagd om Linux te installeren op deze nota boek.
Ik heb geadviseerd om de HP-stuurprogramma's probeert te bewerken van de Windows Vista-installatie-cd-kit met een gratis software Windows Vista setup editor vLite.
Sinds ik ben niet een 'computer persoon "Ik weet niet hoe te werken met vlite software of met enige andere Vista-editor te bewerken of te configureren voor Windows Vista. Ook ik ben niet zeker dat dit een echte oplossing.
Als iemand had hetzelfde probleem, ik zou blij zijn om een eenvoudiger oplossing om mijn nieuwe laptop te werken met Windows Vista. Ook een CD met drivers niet was opgenomen in de laptop kit.
Old 8 november 2007, 08:46
Donor Groep

Default Setup nieuwe laptop, harde schijf, bestuurders probleem met Vista

Onaangenaam! Een besturingssysteem dat niet herkent een harde schijf! Ik zou sturen duidelijk van dat!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Java probleem met vista laptop! frank pole Algemene programmatuurnoot Chat 2 29 oktober 2009 01:21
Nieuwe setup en geluid niet werkt (alle geïnstalleerde stuurprogramma's) Shahid Geluid, Speakers & MP3 Spelers 3 26 jun 2009 09:42
Geen geluid op mijn laptop - Mogelijke drivers probleem jam90 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 3 9 Feb 2009 03:46
HP Laptop - 7150M Nvidia drivers voor Windows Vista Hybr! D Multimedia & Codecs 2 27 nov 2008 19:31
Harde schijf, CAPACITEIT loraandbush Drives & Removable Media 1 8 mei 2008 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.