![]() |
|
| |||
| |||
| Idag såg jag en 128 meg USB-enheten är ungefär lika stort som en nyckel fob för ungefär $ 13 kanadensiska. Jag tror det är det bästa jag har sett hittills. Jag vet att det är en liten mängd minne, men tror ni att priset är fortfarande hoppar på något sådant? Jag antar att mängden minne är obsolet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns få billiga överallt, eBay är det bästa jag har sett om du får dem från Kina.
| |||
| |||
| HI Killar, jag har just köpt en kamera och mp3-spelare men när jag installera programmet på min dator inte reconise USB, om jag klickar på Enhetshanteraren jag bara få ett gult frågetecken framför USB. Tack |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kommer detta grafikkort Fit i min lilla dator? | farayman3 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 21 november 2009 10:12 |
| Liten standard skrivare | pest79456 | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 28 december 2008 05:26 |
| Små delima | Fonderplague | Processorer, moderkort & RAM | 9 | 5 juni 2008 07:16 |
| Små överklockning problemet .... | Jimmy Hat | Processorer, moderkort & RAM | 13 | 6 april 2008 17:05 |
| DVD-enheter erkänns som cd-enheter? | Axegrinder | Drives & Removable Media | 5 | 19 januari 2008 14:05 |
| Thread Tools | |
| |