![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oikeus viime yönä sain pop jopa sanoa, että minun kovalevy oli ongelmia, ja se kehotti minua varmuuskopioi tiedostot i uudelleen ja se sanoi smart vian? ei kukaan tiedä, mikä aiheuttaa tämän ... i voi korvata kovalevyn kanssa varaosia Notebook jonka olen joka exteral teerasia mutta olisi hieman kipu
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirretty Asemat & Removable Media foorumilla.
| |||
| |||
| niin on olemassa kuitenkin vahvistaa tätä! |
|
| |||
| |||
| Mainitsitte, että se piipahti asti. Oliko se tupsahtaa joskus aikana boot? Vai oliko se internet pop up? Jos se oli aikana käynnisty, niin kyllä, sinun kannattaa varmuuskopioida kaikki tärkeät tiedot ja korvaa kiintolevyn, saat todennäköisesti halua käyttää jotain pysyvää, varsinkin jos se on asema että käyttöjärjestelmä on asennettu. Jos se oli Internet avautuvasta sitten sillä ei ole merkitystä, vaikka se on aina hyvä ajatus varmuuskopioida tärkeät tiedot. SMART asia varoittaa teitä siitä, että kovalevy ei onnistu pian. Tai lähiaikoina. Se on havaitsemisjärjestelmä käyttää BIOS tarkistaaksesi kovalevyjä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PAE ja DEP, voin tehdä sitä ja se on älykäs? | Kaze Enji | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 10. marraskuu 2008 18:02 |
| U3 Smart-teknologia | evilfantasy | Drives & Removable Media | 3 | 15. toukokuuta 2008 23:41 |
| Word 2007 Smart Art vika? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18th Apr 2008 08:58 |
| SMART Varoitus! Kovalevy vika lähiaikoina | SideWinder | Drives & Removable Media | 6 | 13th Jan 2008 19:04 |
| SMART-kiintolevyn vika varoitus | lamialex | Rautatavaran Chat | 1 | 30. lokakuu 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |