![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| recht vannacht kreeg ik een pop-up te zeggen dat mijn harde schijf had een probleem en hij drong er bij mij een back-up van de bestanden die ik opnieuw en zei slimme storing? Does anyone know what oorzaken dit ... Ik kan de harde schijf te vervangen door een reserve-notebook die ik heb in een caddy exteral maar het zou een beetje pijn
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verplaatst naar de Drives & Removable Media forum.
| |||
| |||
| zo is er toch aan dit oplossen! |
|
| |||
| |||
| U zei dat het popped up. Heeft het pop-up ergens tijdens het opstarten? Of was het een internet pop-up? Zo was het tijdens het opstarten, dan ja, je moet een back-up van alle belangrijke gegevens en de plaats van de harde schijf, kunt u de meeste kans wilt gebruiken iets permanente, vooral als het is het station dat uw besturingssysteem is geïnstalleerd. Als het was een internet pop-up, dan is het zinloos, maar het is altijd een goed idee om een back-up van uw belangrijke gegevens. De SMART-ding waarschuwt u dat de harde schijf zal niet snel. Of, dreigend. Het is een detectie-systeem wordt gebruikt door het BIOS te controleren of de harde schijven. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PAE en DEP, kan ik dit doen en is het slim? | Kaze Enji | Windows besturingssystemen | 9 | 10 nov 2008 18:02 |
| U3 smart-technologie | evilfantasy | Drives & Removable Media | 3 | 15 mei 2008 23:41 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 18 apr 2008 08:58 |
| SMART Waarschuwing! Harde schijf niet dreigend | SideWinder | Drives & Removable Media | 6 | 13 Jan 2008 19:04 |
| SMART harde schijf defect waarschuwing | lamialex | Algemeen Hardware Chat | 1 | 30 okt 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |