![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rätten i går kväll fick jag en pop-up som säger att min hårddisk hade ett problem och det uppmanade mig att säkerhetskopiera filer i startats och det sa smart fel upptäcks??? Finns det någon som vet vad som orsakar det här ... Jag kan ersätta hårddisken med ett extra anteckningsbok som jag har i en exteral Caddy men det skulle vara en smula av en smärta
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttade till Drives & Removable Media forum.
| |||
| |||
| så är det ändå att lösa detta! |
|
| |||
| |||
| Du nämnde att det popped upp. Har det dyka upp någon gång under uppstarten? Eller var det en Internet pop-up? Om det var under uppstarten, då ja, bör du säkerhetskopiera alla viktiga data och ersätta hårddisken, kommer du med största sannolikhet vill använda något permanent, särskilt om det är den enhet som ditt operativsystem är installerat på. Om det var en internet dyker upp, då är det meningslöst, men det är alltid en bra idé att säkerhetskopiera dina viktiga data. SMART sak varnar dig att hårddisken inte kommer snart. Eller kort. Det är en upptäckt som används av BIOS för att kontrollera hårddiskar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PAE och DEP, kan jag göra det och är det smart? | Kaze Enji | Windows-operativsystem | 9 | 10 november 2008 18:02 |
| U3 smart teknik | evilfantasy | Drives & Removable Media | 3 | 15 maj 2008 23:41 |
| Word 2007 Smart Art bugg? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18 april 2008 08:58 |
| SMART Varning! Hårddisk misslyckande överhängande | SideWinder | Drives & Removable Media | 6 | 13 januari 2008 19:04 |
| SMART hårddisk misslyckande varning | lamialex | General Hardware Chat | 1 | 30 oktober 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |