![]() |
|
| |||
| |||
| Købt nye Seagate ekstern harddisk med automatisk sikkerhedskopiering. Bakkes op laptop og desktop. Havde mange filer (billeder), der ville ikke kopiere fra skrivebordet. Det er en partioned harddisk. På re-boot, modtaget denne advarsel. "Umiddelbart backup af dine data og erstatter harddisk. En fiasko kan være nært forestående." Du kan trykke på F1 for at fortsætte. Jeg har bakket op data og alt muligt. Det har været næsten to uger siden denne opstod. Ved at trykke F1 systemet fungerer normalt. Spørgsmål: Er det en considence, at dette forekom durning en backup? Synes du, at du mener, at denne advarsel, eller er den advarsel ved en fejl? Dine kommentarer og forslag vil blive værdsat .. SideWinder |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kør SMART utility off the BIOS for at se, om det var en fejl. Du ved, da.
| |||
| |||
| Tak for dit svar. Yderligere oplysninger er nødvendige. Hvor kommer SMART utility bosat, harddisk, BIOS osv.? Du angav, at køre SMART nytte uden for BIOS. Ikke er sikker på, præcis hvad der menes, medmindre du blot aktivere SMART utility (med systemet i drift) og derefter Kør. Jeg undskylder for ikke at vide mere om SMART hjælpeværktøj. Yderligere bistand vil helt sikkert blive værdsat. SideWinder |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fik denne fejl jeg var nødt til at udskifte harddisken, men kan nogen forklare, hvad smart nytteværdi og smart fejl er, og hvad de betyder
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| SMART set løber en diagnostisk på dine harddiske ved opstart op og kan fortælle dig på forhånd, hvis disken er ok, i dit tilfælde, det har fundet et problem og fortalte dig at udskifte din harddisk. Selv om der ikke er sket noget endnu, tro mig det vil. Jeg vil ikke risikere at bruge at køre længere, jeg vil erstatte det ASAP. |
|
| |||
| |||
| Tak, jeg er kommet til samme konklusion. Jeg har allerede købt en ny harddisk, men har ikke haft en chance for at installere. Jeg har været tænke mange andre spørgsmål som: Vil min kopi af Windows XP arbejde med den nye 320 GB harddisk, Vil vinduer automatisk tildele nye drev desiginations til den nye harddisk og tilhørende disk og eksterne drev, Hvis jeg kan bruge min eksterne backup harddisk til at gendanne data til den nye harddisk overvejer det faktum, at data blev bakket op fra en partioned drev, Hvis der var nogen til at gemme programmer på eksisterende harddisk (det defekte drev, men stadig arbejder), som fulgte installeret på computeren (ingen disk til rådighed). Som du kan se jeg er bare fuld af spørgsmål. Hvis du har nogen svar jeg ville sætte pris på. SideWinder |