![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ostettu uusi Seagate ulkoinen kovalevy, jossa on automaattinen varmuuskopiointi. Varmuuskopioidaan kannettavan tietokoneen ja työpöydän. Ollut lukuisia tiedostoja (kuvia), jotka eivät kopio työpöydälle. Se on partioned kiintolevylle. Uudelleen käynnistyksen, sai tämän varoituksen. "Heti varmuuskopio tietosi ja korvata kiintolevylle. Epäonnistuminen voi olla lähellä." Voisit paina F1 jatkaa.
Olen tukenut tietoja ja kaikkea muuta mahdollista. Se on lähes kaksi viikkoa, koska tämä on tapahtunut. Painamalla F1-järjestelmä toimii normaalisti. KYSYMYS: Onko se considence että tämä tapahtui durning varmuuskopio? Olen sitä mieltä, oletteko sitä mieltä, että tämä varoitus, tai on varoitus virheen? Kommenttisi ja ehdotuksia on arvostettu .. SideWinder |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Suorita SMART apuohjelma pois BIOS nähdä, jos se oli virhe. Sinun tiedä sitten.
|
|||
|
|||
|
Kiitos vastauksestasi. Lisätietoja tarvitaan. Mistä SMART apuohjelma asuvat kovalevy, BIOS jne.? Olet ilmoittanut suorittaa SMART apuohjelma ulkopuolella BIOS. Ei tiedä tarkalleen, mitä jos et yksinkertaisesti aktivoida SMART apuohjelma (ja järjestelmän toiminta) ja valitse sitten Suorita. Pyydän anteeksi, etten tietää lisää SMART hyötypalveluna. Lisäapua olisi varmasti arvostetaan.
SideWinder |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sain tämän virheen i oli korvata kovalevyn mutta voisi joku selittää, mitä Smart hyödyllisyys ja Smart virheet ovat ja mitä ne tarkoittavat
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
SMART pohjimmiltaan ristiriidassa diagnostista tietokoneen kovalevyä käynnistyksen ja voin kertoa teille etukäteen, jos levy on ok, sinun tapauksessa, että se on havainnut ongelman ja kertoi voit korvata kovalevyllesi.
Vaikka mitään ei ole vielä tapahtunut, luota minuun se. En käytä, että aja enää, haluaisin korvata sen asap. |
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos, olen tullut samaan johtopäätökseen. Olen jo ostanut uuden kovalevyn mutta havent ehtinyt asentaa.
Olen ollut kaarrella moniin muihin kysymyksiin, kuten: Vaikuttaako Windows XP toimii uuden 320GB kovalevy, Onko ikkunat automaattisesti siirtää uuteen asemaan desiginations on uusi kiintolevy ja siihen liittyvät levy ja ulkoisia asemia, Jos voin käyttää puheaikani ulkoinen backup kovalevyn palauttaa tiedot uuden kovalevyn otetaan huomioon, että tiedot varmuuskopioidaan joka partioned asemaan, Jos ei mitään, jos haluat tallentaa ohjelmia nykyisten kovalevy (viallinen ajaa mutta silti työ), joka tuli asennettuna tietokoneeseen (ei levy on käytettävissä). Kuten näette, olen aivan täynnä kysymyksiä. Jos sinulla on vastaukset Arvostaisin. SideWinder |