![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Nieuw aangekochte Seagate externe harde schijf met automatische back-up. Back-up van de laptop en desktop. Had vele bestanden (foto's) die zich niet kopiëren van desktop. Het is een partioned harde schijf. Op opnieuw op te starten, ontvangen deze waarschuwing. "Onmiddellijk back-up van uw gegevens en de plaats van harde schijf. Een mislukking kan worden dreigend." Je kon op F1 te drukken om verder te gaan.
Ik heb een back-up van gegevens en al het andere mogelijk. Het is al bijna twee weken geleden dat dit gebeurde. Door te drukken op de F1-systeem werkt normaal. VRAAG: Is het een considence dat dit gebeurde durning een backup? Vindt u dat u van mening bent dat deze waarschuwing, of is de waarschuwing in fout? Uw opmerkingen en suggesties worden op prijs gesteld .. SideWinder |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Voer het SMART gebruiksmodellen uit de BIOS te zien of het een fout was. U weet dan.
|
|||
|
|||
|
Bedankt voor uw antwoord. Aanvullende informatie is noodzakelijk. Waar komt het SMART gebruiksmodellen wonen, harde schijf, BIOS etc.? U heeft aangegeven om de SMART nut buiten het BIOS. Niet zeker weet precies wat wordt bedoeld, tenzij je gewoon activeren de SMART Utility (met het systeem werken) en vervolgens op Uitvoeren. Mijn excuses voor het niet weten meer over het SMART-hulpprogramma. Aanvullende bijstand zou zeker worden gewaardeerd.
SideWinder |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik heb deze fout had ik ter vervanging van de harde schijf, maar kan iemand uitleggen wat het nut en de smart smart fouten zijn en wat ze betekenen
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
SMART-principe loopt een diagnose op uw harde schijven bij het opstarten en kunt u op voorhand als de schijf in orde is, in uw geval heeft een probleem en heb je in de plaats van uw harde schijf.
Hoewel er niets is gebeurd, maar geloof me dat wil. Ik wil niet het risico dat met behulp van aandrijving meer, ik zou zo snel mogelijk te vervangen. |
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt, ik kom tot dezelfde conclusie. Ik heb al een nieuwe harde schijf, maar havent had een kans om te installeren.
Ik ben al peinzend vele andere vragen als: Kan ik mijn exemplaar van Windows XP werken met de nieuwe 320 GB harde schijf, Zal Windows automatisch toewijzen nieuwe station desiginations op de nieuwe harde schijf en de bijbehorende schijf en externe drives, Wanneer kan ik gebruik mijn externe back-up harde schijf te herstellen naar de nieuwe harde schijf gezien het feit dat de gegevens een back-up van een partioned station, Als er een programma op te slaan op bestaande harde schijf (de defecte schijf, maar nog steeds werkt) die is geïnstalleerd op de computer (geen harde schijf beschikbaar is). Zoals u ziet ben ik alleen maar vol met vragen. Als u alle antwoorden zou ik waarderen. SideWinder |