![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, jeg var tænker på at gøre mit eget halvledersensorer OS drev, det vil sige ved hjælp af en CF til SATA adapter og en 10 GB (eller deromkring) CF kort (a nice hurtigt en) Men jeg er usikker på, om dette faktisk er det værd, skal jeg gider at gøre dette for øget OS hastighed, eller skal jeg bare holde fast mit OS på Velociraptor Jeg får? Og heller anyoe har nogen erfaring i at gøre dette? fordi jeg vil gerne vide, hvordan lige frem CF til SATA drev til lagring og opstart en OS.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke det værd. Langsom skrive gange. Gem dine penge.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med Carbon Thingie, men blot for at forstørre om hans kommentar. Ydet skrive gange på SSD's er virkelig ikke meget at skrive hjem om, men læses gange er meget hurtig. Hurtigere end den nuværende 333gb/platter hdd's så i den forstand, at de er nyttige for en spiloplevelse opbygge. Plus RAID 0 er nu et reelt alternativ, samt SSD's er, at blive fast (ingen hoved, spindle etc), mindre modtagelige for fiasko. Fire af disse i RAID ville flyde min båd. Men ulemperne er omkostningerne pr gb og også fysiske kapacitet. En HDD kan havde for så lidt som 17p pr GB (kapacitet afhængig). En 32 GB SSD, Samsung tror jeg, er omkring £ 300 varemærke.
|
| |||
| |||
| Yea, pris og skrive gange var problemer imod det, jeg tror, jeg vil holde mig til velociraptor derefter. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg spekulerer på, hvis et operativsystem på en tommelfinger drev vil arbejde for solid state Netbook | Steppenwolf | Linux & Alternative OS | 2 | 23 august 2009 09:22 |
| Vil 8800 GTS / gt være et solidt opgradere? | woodworks | Grafikkort & Monitors | 0 | 4 juni 2009 23:44 |
| Udtalelser om Solid State Hard Drives - SSD HDD's | robina80 | Drives & flytbare medier | 11 | 27. maj 2009 10:08 |
| Solid state oplagring | stedet | Drives & flytbare medier | 11 | 26 februar 2008 16:55 |
| En tech noobie, fra staten Hawaii. | vietladin | Indføre Yourself Her | 7 | 27 august 2007 04:02 |
| Thread Tools | |
| |