![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, olin ajatellut tehdä oman solid-state-OS ajaa, Tarkoitan tällä käyttäen CF Sata adapteri ja 10 Gt (tai niin) CF-kortti (a nice nopeasti yksi) Mutta olen epävarma, onko tämä todella sen arvoista, minun pitäisi vaivata näin lisätä OS nopeuden, vai pitäisikö minun vain pitää kiinni minun OS annetun Velociraptor Saan? Ja ei anyoe ole kokemusta näin? koska haluaisin tietää, miten eteenpäin CF Sata asemia varastointiin ja käynnistetään käyttöjärjestelmä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole sen arvoinen. Hidas kirjoittaa kertaa. Tallenna rahaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samaa mieltä Carbon Thingie, vaan laajentaa hänen kommentti. Myönnetty kirjoittaa kertaa SSD: n ei ole oikeastaan paljon kirjoittaa Home mutta lukea ovat hyvin nopeasti. Nopeammin kuin nykyinen 333gb/platter hdd niin siinä mielessä ne ovat hyödyksi, että pelaamista rakentaa. Plus raid 0 on nyt pätevä vaihtoehto sekä SSD: n on, että solid-state (ei päätä, kara jne.) vähemmän alttiita epäonnistumaan. Neljä näistä on raid olisi float veneeni. Mutta hidastumiseen on kustannus per gb ja myös fyysistä kapasiteettia. A hdd voidaan oli niin vähän kuin 17p per gb (kapasiteetti riippuvainen). A 32gb SSD Samsung on mielestäni ympäri £ 300 markkaa.
|
| |||
| |||
| jaa, hinta ja kirjoittaa kertaa oli ongelmia vastaan, luulen niin pitää kiinni velociraptor sitten. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ihmettelen, jos OS on peukalo ajaa toimisi solid-state-netbook | Steppenwolf | Linux & Alternative OS | 2 | 23 elokuu 2009 09:22 |
| Voisiko 8800 GTS / GT olla kiinteä päivittää? | woodworks | Graphics Cards & Näytöt | 0 | 4th Jun 2009 23:44 |
| Lausuntoja Solid State Kovalevyt - SSD HDD: n | robina80 | Drives & Removable Media | 11 | 27. toukokuuta 2009 10:08 |
| Solid-state-varastointi | paikalla | Drives & Removable Media | 11 | 26th Feb 2008 16:55 |
| A-tech noobie alkaen tilasta Hawaii. | vietladin | Esittele itsesi Täällä | 7 | 27th Aug 2007 04:02 |
| Thread Tools | |
| |