![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, ik zat te denken over het maken van mijn eigen OS solid state drive, Daarmee bedoel ik het gebruik van een CF SATA adapter en een 10 GB (of zo) CF-kaart (een mooi snel) Maar ik ben niet zeker of dit werkelijk de moeite waard, moet ik moeite doen voor een grotere OS snelheid, of moet ik gewoon mijn OS op de Velociraptor Ik krijg? En doet anyoe hebben ervaring met dit te doen? want ik zou graag willen weten hoe eenvoudig CF SATA drives zijn voor de opslag en het opstarten van een OS.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet waard. Langzaam schrijven tijden. Sla uw geld.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het eens met Carbon Thingie, maar gewoon om te vergroten met zijn commentaar. Verleend schrijven keer op SSD's zijn niet echt veel te schrijven home over gelezen, maar zijn zeer snel. Sneller dan de huidige 333gb/platter hdd's dus in dat opzicht zijn zij nuttig zijn voor een gaming bouwen. Plus RAID 0 is nu een geldig alternatief evenals SSD's zijn, worden solid state (geen hoofd, spindel, enz.), minder gevoelig voor storing. Vier van deze in RAID zou zweven mijn boot. Maar de keerzijde is de kosten per GB en ook de fysieke capaciteit. Een vaste schijf kan worden gehouden voor zo weinig 17p per GB (capaciteit afhankelijk). Een 32GB SSD, Samsung denk ik, is rond de £ 300 merk.
|
| |||
| |||
| yea, prijs en schrijven waren de problemen tegen haar, ik denk dat ik zal houden aan de Velociraptor dan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik vraag me af of een OS op een thumb drive zou werken voor halfgeleider-netbook | Steppenwolf | Linux & Alternative OS | 2 | 23 augustus 2009 09:22 |
| Zou de 8800 GTS / GT een stevige upgrade? | houtwerk | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | De 4 juni 2009 23:44 |
| Meningen over Solid State Harde Schijven - SSD HDD's | robina80 | Drives & Removable Media | 11 | 27 mei 2009 10:08 |
| Solid state opslag | ter plaatse | Drives & Removable Media | 11 | 26 feb 2008 16:55 |
| Een tech noobie, uit de staat Hawaii. | vietladin | Introduceer jezelf hier | 7 | 27 aug 2007 04:02 |
| Thread Tools | |
| |