![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, jeg tenkte på å gjøre min egen solid state OS-stasjonen, dette jeg mener med en CF til SATA adapter og en 10GB (eller så) CF-kort (et fint fort en) Men jeg er usikker på om dette faktisk er verdt det, skal jeg bry gjør dette for økt OS hastighet, eller bør jeg bare holde meg OS på Velociraptor jeg får? Og har anyoe noen erfaring med dette? fordi jeg vil gjerne vite hvordan likefrem CF til SATA-stasjoner er for lagring og starter opp et OS.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke verdt det. Slow skrive ganger. Spar pengene dine.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med Carbon Thingie, men bare for å forstørre på kommentaren hans. Tildelt skrive ganger på SSD's er egentlig ikke mye å skrive hjem om, men lese tider er svært rask. Raskere enn dagens 333gb/platter hdd er så i den forstand at de er nyttige for en gaming bygge. Plus RAID 0 er nå et gyldig alternativ samt ssd's er, blir solid state (uten hode, spindel etc), mindre utsatt for feil. Fire av disse i raid fløt båten min. Men ulempen er prisen per GB og fysiske kapasitet. En HDD kan hadde for så lite som 17p per GB (avhengig av kapasitet). En 32GB SSD, Samsung tror jeg er rundt £ 300 mark.
|
| |||
| |||
| ja, pris og skrive ganger var det problemer mot det, jeg tror jeg skal holde oss til VelociRaptor da. |