![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Da hastighed synes at være af interesse her, har man forsøgt at installere deres operativsystem til en i-RAM SATA DDR-harddisk? Gigabyte gøre en med 4 DDR slots, kan du temmelig billigt installere XP til 4GB. Det hævder at starte op i XP i 1/13th tidspunktet for en standard 7200 enhed.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan starte op i XP i cirka fem sekunder med min nuværende setup på en regelmæssig 7200RPM disk. Den langsomme skrive gange og høje omkostninger vender mig bort til fast tilstand. Hvis jeg var at skabe en server eller en comp, der gjorde en konstant læse ansøgning 24 / 7, ville jeg overveje det, men selv Raptors er en bedre aftale for de penge atm.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| men så igen med en server, du vil også være nødvendigt hurtigt læst gange, som faststof har, hvorfor så ikke have en ssd thats stor nok til dit operativsystem, og derefter bruge en harddisk for alle de filer, hurtig opstart men også hurtigt skrive
| |||
| |||
| Det er, hvad jeg sagde i min post: P Hvis jeg skulle gøre det, ville jeg få en Raptor med lignende eller bedre pris per GB, ikke bekymre sig om flygtige opbevaring, og med hurtigere skrive hastigheder. Men som jeg sagde, jeg boot i Vinduer i 5s eller mindre alligevel, så det gør ikke noget.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har ikke brugt en mig selv endnu, ligesom Carbon ... prisen er stadig en afskrækkende virkning.
| |||
| |||
| Kom nu, denne pris undskyldning er smuk Naff. Du kan gøre dette for £ 150, det er prisen for en tilbagevenden togbillet til London i disse dage. |
|
| |||
| |||
| Jeg kunne også købe to skærme, eller et 8800GT, eller ... Ikke kommer til at betale denne type af kontanter i et par sekunder uden loading tider.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| LOL .... du bliver snydt m8y ..... Manchester til London £ 12 med Virgin - £ 24 tur / retur. Har du prøvet en selv? .... eller er du håber at finde nogle marsvin? |
|
| |||
| |||
| Herregud, marsvin selvfølgelig. Hele riggen koste mig mindre end tres quid. Al min software er lovlig også. I-RAM fangede mit øje, jeg syntes, det lød pænt, og det er trods alt et site for dedikeret speed freaks. |
|
| |||
| |||
.... Jeg tror, jeg vil videregive denne ene |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg spekulerer på, hvis et operativsystem på en tommelfinger drev vil arbejde for solid state Netbook | Steppenwolf | Linux & Alternative OS | 2 | 23 august 2009 09:22 |
| Vil 8800 GTS / gt være et solidt opgradere? | woodworks | Grafikkort & Monitors | 0 | 4 juni 2009 23:44 |
| Udtalelser om Solid State Hard Drives - SSD HDD's | robina80 | Drives & flytbare medier | 11 | 27. maj 2009 10:08 |
| Solid State | thingie2 | Drives & flytbare medier | 3 | 28 april 2008 23:56 |
| En tech noobie, fra staten Hawaii. | vietladin | Indføre Yourself Her | 7 | 27 august 2007 04:02 |
| Thread Tools | |
| |