![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koska nopeus näyttää olevan merkitystä tässä on joku yrittänyt asennusta niiden käyttöjärjestelmä I-RAM SATA DDR-kiintolevyasema? Gigabyte tehdä yhden kanssa 4 DDR lähtö, voit melko edullisesti asentaa XP osaksi 4GB. Se väittää, että käynnistetään XP 1/13th aikana standardin 7200rpm yksikkö.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En voi käynnistää XP: ssä noin viiden sekunnin minun nykyiset asetukset säännöllisesti 7200RPM levyllä. Hidas kirjoittaa ja korkeiden kustannusten kääntyy minut pois Solid State. Jos minulla oli luoda palvelimeen tai pakolliset menot, jotka eivät jatkuvasti lukea hakemus 24 / 7, olisin pitänyt, mutta myös Raptors on parempaa sopimusta rahaa atm.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mutta sitten taas palvelimen kanssa voisitte myös nopeasti lukea ajan, jonka Solid State ei, miksi ei ole SSD thats riittävän iso käyttöjärjestelmän ja käyttää kiintolevyn kaikki tiedostot, nopeasti käynnistää myös nopea kirjoittaa
| |||
| |||
| Se mitä sanoin postitse: P Jos aioin tehdä, että olin saada Raptor samanlaisia tai parempi hinta gigatavua kohden, ei ole huolissaan haihtuvien varastoinnin ja nopeampaa kirjoittaa nopeuksilla. Mutta kuten sanoin, en käynnistää Windowsin 5s tai vähemmän joka tapauksessa, joten se ei ole väliä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole käytetty yhtä itse vielä, kuten Carbon ... hinta on edelleen pelotteena.
| |||
| |||
| Come on, tämä hinta tekosyy on aika älytön. Voit tehdä tämän on £ 150, joka on hinta paluu junalippu Lontoon näinä päivinä. |
|
| |||
| |||
| Voisin myös ostaa kaksi muuta seuraa, tai 8800GT, tai ... Aio maksaa tällaista rahaa pari sekuntia pois latausaikoja.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| LOL .... Olet kiskurihintoja m8y ..... Manchesterin London £ 12 Virgin - £ 24 edestakaista matkaa. Oletko kokeillut yhtä itse? .... Vai haluavat löytää koekaniineja? |
|
| |||
| |||
| Hyvä Luoja, marsuja tietenkin. Tämä koko laitteisto maksoi alle kuusikymmentä mällin. Kaikki minun ohjelmiston oikeudellinen liikaa. I-RAM osui silmään, ajattelin, että se kuulosti kivalta ja tämä on loppujen lopuksi sivuston omistettu nopeus Freaks. |
|
| |||
| |||
.... Taidan siirtää tämä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ihmettelen, jos OS on peukalo ajaa toimisi solid-state-netbook | Steppenwolf | Linux & Alternative OS | 2 | 23 elokuu 2009 09:22 |
| Voisiko 8800 GTS / GT olla kiinteä päivittää? | woodworks | Graphics Cards & Näytöt | 0 | 4th Jun 2009 23:44 |
| Lausuntoja Solid State Kovalevyt - SSD HDD: n | robina80 | Drives & Removable Media | 11 | 27. toukokuuta 2009 10:08 |
| Solid State | thingie2 | Drives & Removable Media | 3 | 28th Apr 2008 23:56 |
| A-tech noobie alkaen tilasta Hawaii. | vietladin | Esittele itsesi Täällä | 7 | 27th Aug 2007 04:02 |
| Thread Tools | |
| |