![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aangezien de snelheid lijkt van belang hier, heeft iemand geprobeerd de installatie van het besturingssysteem om een i-RAM DDR SATA harde schijf? Gigabyte maken met een 4 DDR slots, kunt u vrij goedkoop XP installeren in 4GB. Zij stelt opstarten in XP in 1/13th de tijd van een standaard 7200rpm eenheid.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kan opstarten in XP in ongeveer vijf seconden met mijn huidige setup op een regelmatige 7200RPM schijf. De langzame tijden schrijven en te hoge kosten maakt me naar vaste toestand is. Als ik een server of een comp, dat een constante lezen aanvraag deed was het creëren van 24 / 7, dan zou ik het overwegen, maar zelfs Raptors zijn een betere deal voor het geld atm.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| maar dan weer met een server die u zou moeten ook snelle lees-tijden, die vaste stand heeft, waarom niet nog een ssd thats groot genoeg voor je OS en gebruik vervolgens een harde schijf voor alle bestanden, snel opstarten, maar ook snel te schrijven
| |||
| |||
| Dat is wat ik heb gezegd in mijn post: p Als ik zou gaan doen, dat zou ik een Raptor met dezelfde of betere prijs per GB, geen zorgen te maken over vluchtige geheugens, en met hogere snelheden te schrijven. Maar zoals ik al zei, ik opstarten in Windows in 5s of minder toch dus het doet er niet toe.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet hebben gebruikt een zelf nog niet, net als Carbon ... de prijs is nog steeds een afschrikkende werking heeft.
| |||
| |||
| Kom op, wordt deze prijs mooi excuus naff. U kunt dit doen voor 150 pond, dat is de prijs van een treinkaartje terug naar Londen deze dagen. |
|
| |||
| |||
| Ik zou ook kunnen kopen twee monitors of een 8800GT, of ... Niet naar dat soort geld betalen voor een paar seconden van laadtijden.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| LOL .... je wordt opgelicht m8y ..... Manchester naar Londen £ 12 met Virgin - 24 pond terugreis. Heeft u geprobeerd er zelf een? .... of hoop je te vinden in een aantal cavia's? |
|
| |||
| |||
| Goede God, cavia's natuurlijk. Deze hele tuig kost me minder dan zestig pond. Al mijn software is wettelijk ook. De i-RAM viel mijn oog, ik dacht dat het klonk mooi, en dit is toch een site voor dedicated snelheidsmaniakken. |
|
| |||
| |||
.... Ik denk dat ik hiervan op de een |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik vraag me af of een OS op een thumb drive zou werken voor halfgeleider-netbook | Steppenwolf | Linux & Alternative OS | 2 | 23 augustus 2009 09:22 |
| Zou de 8800 GTS / GT een stevige upgrade? | houtwerk | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | De 4 juni 2009 23:44 |
| Meningen over Solid State Harde Schijven - SSD HDD's | robina80 | Drives & Removable Media | 11 | 27 mei 2009 10:08 |
| Solid State | thingie2 | Drives & Removable Media | 3 | 28 apr 2008 23:56 |
| Een tech noobie, uit de staat Hawaii. | vietladin | Introduceer jezelf hier | 7 | 27 aug 2007 04:02 |
| Thread Tools | |
| |