![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siden hastigheten synes å være av interesse her, har noen forsøkt å installere deres operativsystem til i DDR-RAM SATA-harddisk? Gigabyte lage én med 4 DDR spor, kan du ganske billig installere XP på 4GB. Det hevder å støvel i XP i 1/13th tiden av en standard 7200rpm enhet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan starte opp i XP i omtrent fem sekunder med mitt nåværende oppsett på en vanlig 7200RPM disk. Den langsomme skrive tider og høye kostnader slår meg av til solid state. Hvis jeg var å lage en server eller et komp som gjorde en konstant lese søknad 24 / 7, vil jeg vurdere det, men selv Raptors er en bedre deal for the money atm.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| men så igjen med en server du vil også trenge rask lese ganger, som solid state har, hvorfor ikke ha en ssd dvs stort nok for oss, og deretter bruke en harddisk for alle filene, rask oppstart, men også rask skrive
| |||
| |||
| Det var det jeg sa i mitt innlegg: P Hvis jeg skulle gjøre det, ville jeg få en Raptor med tilsvarende eller bedre pris per GB, ikke bry deg om flyktige lagring, og med raskere skrive hastighet. Men som jeg sa, jeg støvel i Vinduer i 5-ere eller mindre uansett så det spiller ingen rolle.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har ikke brukt en selv ennå, som Carbon ... prisen er fortsatt et avskrekkende.
| |||
| |||
| Kom igjen, dette er prisen unnskyldning pen naff. Du kan gjøre dette for £ 150, som er prisen på en retur togbillett til London i disse dager. |
|
| |||
| |||
| Jeg kunne også kjøpe to skjermer, eller en 8800GT, eller ... Ikke til å betale den slags kontanter for et par sekunder off loading tider.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| LOL .... du blir dratt av m8y ..... Manchester til London £ 12 med Virgin - £ 24 tur / retur. Har du prøvd en selv? .... eller er du håper å finne noen marsvin? |
|
| |||
| |||
| Herregud, marsvin selvfølgelig. Hele denne riggen kostet meg mindre enn seksti pund. All programvaren er lovlig også. I-RAM fanget mitt øye, jeg syntes det hørtes ryddige, og dette er tross alt et nettsted dedikert speed freaks. |
|
| |||
| |||
.... Jeg tror jeg skal gå på dette |