![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej jeg har 2 ASUS SATA DVD-brænder, jeg har dem tilsluttet fra PSU (dont know-stik) og på en 3 SATA kabel Jeg har den 1. og sekunder dem i forbindelse med den sidste fri, når jeg indsætter en cd (torsk 4 for eksempel), det tager som en Minuit, før den kan læse den, im not sure why
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im ikke sikker på, jeg forstår, hvad du siger.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cew det virker som om du har en masse problemer fra denne bygge, i en tidligere tråd, du har angivet, at du synes, dit mobo er dårlig, kunne dette være dit problem med din SATA-harddiske tager så lang tid
| |||
| |||
| det var den RAM, der var dårlig, og undskyld for den dårlige beskrivelse, vent et sekund, im en idiot! Jeg tænkte Abou tDet elkabler haha, hver harddisk har sin egen kabel |
|
| |||
| |||
| Sker det i Linux også, Cewy?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| jep ... vent ikke jeg netop testet sin bøde i linux |
|
| |||
| |||
| Er det bare at cr * p i Windoze, at kontrollen, hvad der er på din harddisk så? (Billeder, video, data, komøg, ...)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| linux ftw! cew27 ftw! oh well ill bare stille op med det |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mount / Dismount Fejl | tama4tama | Drives & flytbare medier | 0 | 31. maj 2009 08:12 |
| Tager for nogensinde at komme igennem den BIOS | thingie2 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 14. sep 2008 14:47 |
| Har jeg det, det tager? | Cew27 | General Software Chat | 12 | 26 januar 2008 05:39 |
| LaCie 250 GB HD, vil ikke mount! | sovixi | Drives & flytbare medier | 5 | 22 oktober 2007 16:16 |
| Sim tager flyvning | alex | PC & Console Gaming | 3 | 10 august 2007 13:52 |
| Thread Tools | |
| |