![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Minulla on 2 Asus SATA DVD kirjoittaja, olen niitä kytketty pois virtalähteestä (dont know-liitin), ja sen on 3 SATA-kaapeli Minulla on 1. ja toinen niistä liittyy viimeinen vapaa, kun asetan cd (turska 4 esimerkiksi) kestää kuin Minuit, ennen kuin se voi lukea sen, im tiedä miksi
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im ei totta kai ymmärrän, mitä te sanotte.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CEW Tuntuu siltä, että teidän, joilla on paljon ongelmia tämän rakentaa, on edellisen säikeen sinulle että uskot MOBO on huono, se voi olla sinun ongelmasi kanssa SATA-kiintolevyjä kestää niin kauan
| |||
| |||
| se oli pässi, että oli huono, ja anteeksi huono kuvaus, odottaa toinen, IM idiootti! Ajattelin Abou tämänTämän voimakaapelit haha, joka levyasema ei ole omaa kaapeli |
|
| |||
| |||
| Tarkoittaako tämä tapahtuu Linux myös Cewy?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| yep ... odottaa enää juuri testata sen sakon Linux |
|
| |||
| |||
| Onko se vain, että op * P Windoze että tarkastukset mitä levyltä sitten? (Kuvia, videoita, tietoa, lehmän lanta, ...)
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| linux ftw! cew27 ftw! Voi hyvin sairas vain sietää sitä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mount / Irrota Virhe | tama4tama | Drives & Removable Media | 0 | 31. toukokuuta 2009 08:12 |
| Tulee aina saada läpi BIOS | thingie2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 14. Sep 2008 14:47 |
| Minulla on, mitä se tekee? | Cew27 | General Software Chat | 12 | 26. Jan 2008 05:39 |
| Lacie 250GB HD ei kiinnitä! | sovixi | Drives & Removable Media | 5 | 22. lokakuu 2007 16:16 |
| Sim otetaan lennon | alex | PC & Console Gaming | 3 | 10th Aug 2007 13:52 |
| Thread Tools | |
| |