![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hey ik heb 2 ASUS SATA dvd brander, ik heb ze aangesloten op van de PSU (dont know-connector) en zijn op een 3 i SATA-kabel hebben de 1ste en de tweede serie ging vooral in verband met de laatste een vrije, toen ik een cd (kabeljauw 4 bijvoorbeeld) het als een Minuit voordat het kan worden gelezen, im not sure why
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Im niet zeker dat ik begrijp wat u bedoelt.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
CeW het lijkt of je met een hoop van deze problemen, gebouwd in een eerdere draad u gezegd dat u denkt dat uw moederbord slecht is, kan dit je probleem met je SATA-schijven duurt het zo lang
|
|||
|
|||
|
Het was de ram zo slecht was, en sorry voor de slechte beschrijving, wacht een seconde, im an idiot! Ik zat te denken Abou dDe stroomkabels haha, elke schijf heeft zijn eigen kabel
|
|
|
|||
|
|||
|
Gebeurt dat ook onder Linux, Cewy?
|
|||
|
|||
|
yep
... wait no Ik heb net getest zijn prima in linux |
|
|
|||
|
|||
|
Is het juist dat cr * p in Windoze dat de controles wat er op je schijf dan? (Foto's, video's, gegevens, koemest, ...)
|
|||
|
|||
|
linux ftw!
cew27 ftw! oh well ziek net gereed met het
|