![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei jeg har 2 ASUS SATA DVD brenner, jeg har dem hektet opp fra PSU (dont know-kontakt) og på en 3 SATA kabel jeg har 1. og andre seg i forbindelse med den siste gratis, når jeg setter inn en cd (torsk 4 for eksempel) tar det som en Minuit før det kan lese den, im ikke sikker hvorfor
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im ikke sikker på at jeg forstår hva du sier.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cew det virker som du har en masse problemer fra dette bygget, i en tidligere tråd at du uttalte at du tror mobo er dårlig, kan dette være et problem med SATA-disker tar så lang tid
| |||
| |||
| det var ram som var dårlig, og beklager for dårlig beskrivelse, vent litt, im en idiot! Jeg tenkte Abou tthe kraftkabler haha, ikke hver harddisk har sin egen kabel |
|
| |||
| |||
| Skjer det i Linux også, Cewy?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jepp ... vent no jeg bare testet det fint i linux |
|
| |||
| |||
| Er det rettferdig at cr * p i Windoze som sjekker hva som er på disken da? (Bilder, video, data, kumøkk, ...)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| linux ftw! cew27 ftw! oh well syk akkurat satt opp med det |