![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej jag har 2 ASUS SATA DVD-brännare, jag har dem ansluten från PSU (dont know-anslutning) och på en 3 i SATA-kabel har den 1: a och andra sådana i samband med den sista gratis, när jag sätter i en cd (torsk 4 till exempel) den tar som en Minuit innan man kan läsa den, im not sure why
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im säker inte jag förstår vad ni säger.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cew Det verkar som att ni har en massa problem från bygga, i en tidigare tråd som du uppgav att du tror att ditt mobo är dålig, kan detta vara ditt problem med SATA-enheter tar så lång tid
| |||
| |||
| det var så mycket RAM som var dålig, och ledsen för dålig beskrivning, vänta en sekund, im an idiot! Jag tänkte Abou tthe kraftkablar haha, inte varje hårddisk ha en egen kabel |
|
| |||
| |||
| Händer det i Linux också, Cewy?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Japp ... Vänta inte jag bara testade sina böter i Linux |
|
| |||
| |||
| Är det bara att cr * p i Windoze som kontrollerar vad som finns på disken då? (Bilder, video, data, KOSPILLNING, ...)
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Linux ftw! cew27 ftw! Oh well ill bara ut med det |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mount / sitta fel | tama4tama | Drives & Removable Media | 0 | 31 maj 2009 08:12 |
| Tar för evigt att gå igenom BIOS | thingie2 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 14:e sep 2008 14:47 |
| Har jag vad som krävs? | Cew27 | General Software Chat | 12 | 26 januari 2008 05:39 |
| LaCie 250GB HD inte kommer att montera! | sovixi | Drives & Removable Media | 5 | 22 oktober 2007 16:16 |
| Sim tar flyget | alex | PC & Console Gaming | 3 | 10 august 2007 13:52 |
| Thread Tools | |
| |