![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå jeg tror jeg har en meste døde hdd, jeg tror det, fordi det nu kun viser op til ca 40 GB, når det skal være ca 250 GB, og jeg kan se nogle filer, der siger, at de har 0 størrelse og intet kommer op, når jeg forsøger at åbne dem . Og jeg vil gerne vide, om drevet er stadig inden min garanti (3 år, jeg tror, når man ser på det på websteder)
| |||
| |||
| Tja, hvis du har en 3 års garanti på den og du har haft det i længere tid derefter 3 år det plejer dækkes mere, og er du sikker på, at din ikke forveksle de 40 GB til den mængde plads til venstre? måske du har brugt 210gb? som for at finde ud af, hvor gammel en hdd er netop jeg har ingen idé om, ive altid haft en pibekrave idé skyldes hovedsagelig bygge mit eget comps så ive aldrig gjort nogen forskning på dette specifikke spørgsmål. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| åbne op for din sag og se på HDD, nogle gange de har en dato på dem, det er når de er fremstillet, selv om nogle ikke har denne dato på dem, nogle gør, men det kunne være på forsiden på bagsiden se nøje, min HDD siger, at den næste til sin serienummer. Hope this helps |
|
| |||
| |||
| Yea, I've allready så er der ingen dato |
|
| |||
| |||
| ok så prøv dette for at se hvor meget plads youve fik eller mindst din partion størrelse: Start -> Kontrolpanel -> (i klassisk visning) Administrative værktøjer -> Computeradministration -> Diskhåndtering -> det skal komme frem til området, som viser, hvor stor din partions er, hvis det henviser til det som 40 GB som du beskriver, Derefter er der en ny partion mulighed showen ved siden af dit C-drev, hvis det viser, at der er 250 GB derefter, siger den under drevbogstavet FAT eller FAT 32 eller NTFS? |
|
| |||
| |||
| kommer op med billedet vedlagte |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv afskærmningen at ekstra 190 eller deromkring GB og derefter slå den med whatever.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ville det ikke risikerer at udslette alle de data fra utildelte del? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste måde du kan få oplysninger fra, at de ikke tildelte afsnit er at bruge en fil inddrivelse program. Afhængigt af hvad du køber, og hvad programmet beslutter mangler de kan genopfinde den forsvundne partitionstabel indrejse, genopbygge filen tildeling borde, scanne drevet for mapper til at genopbygge fil tildeling tabeller fra bunden, scanne efter filer af forskellige typer, der har ingen Mappeindgange på alle eller rekonstruere filer fra undersiden øjeblikket skriftlige data, noget af det er muligt. Jeg er ikke sikker på det er, hvad du skal selv.
Drevet ikke defekt ved udseendet af den. Hvorfor tror du det er defekt? Den første af denne model på markedet, blev i januar 2006, er det ikke mere end 28 måneder gamle. Hvilke filer skal være på det drev, du ønsker at inddrive? Hvor vigtigt er det for dig? Hvis de for eksempel er fotografier, der ikke findes andre steder, og de har enorm værdi for dig så vi kunne tale dig gennem få dem tilbage, men det tager noget af en indsats. Hvis du virkelig ønsker filer tilbage, ikke gør noget for at drevet uden at blive ordentligt rådgivet. Uanset hvad du gør vil mindske dine chancer for en eventuel succes. Hvis du beslutter dig for at du bare vil have drev tilbage i brug derefter sige det, og vi får det tilbage til 250 GB og kontrolleres for at være sunde. Er der nyttige oplysninger i, at 40 GB NTFS-partition? Har du arkiverede at D: drev til et backup-sted? Mit system: Tim
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Forsøger at finde en ny sag. | craiig | Cases & Strømforsyninger | 3 | 13 april 2009 16:43 |
| Hjælp mig med at finde denne pc skrivebord? vær så venlig | pete21 | Off Topic Discussion | 11 | 13 november 2008 12:16 |
| Noget, jeg har endnu til at finde ud af | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januar 2008 10:41 |
| Hjælp mig med at finde det billigere | robina80 | Off Topic Discussion | 7 | 5 januar 2008 05:35 |
| Er der nogen, der ved hvor man kan finde ... | merton123 | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |