![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No minulla on mielestäni lähinnä kuollut hdd, uskon näin, koska se nyt vain näy noin 40 Gt: n, kun sen pitäisi olla noin 250 Gt ja voin nähdä joitakin tiedostoja, jotka sanovat, että heillä on 0 koon ja mitään tulee, kun yritän avata niitä . Ja haluan tietää, onko asema on edelleen minun takuu (3 vuotta Uskon HAKU sitä sivustoilla)
| |||
| |||
| No, jos sinulla on 3 vuoden takuun ja olet ollut sitä enää sen jälkeen 3 vuoden tapana kuulu enää, ja olet varma, että teidän ei ole epäilystäkään, että 40GB on määrä tilaa jäljellä? Ehkä olet käyttänyt 210gb? kuin selvittää, kuinka vanha HDD juuri minulla ei ole aavistustakaan, ive aina ollut röyhelökaulus ajatus johtuu pääasiassa rakennus oma comps niin ive koskaan tehnyt mitään tutkimusta siitä, että tiettyyn kysymykseen. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| avata tapauksen ja tarkastella HDD, joskus ne on päivä, niitä näin on, kun ne valmistetaan, mutta jotkut eivät ole tätä päivää, ne, jotkut eivät, mutta se voi olla edessä takaisin huolellisesti, minun HDD sanoo vieressä sen sarjanumero. toivomme, että tämä auttaa |
|
| |||
| |||
| Kyllä, olen allready näytti, ei ole mitään päivämäärää |
|
| |||
| |||
| ok sitten kokeilla, miten paljon tilaa youve got tai ainakin teidän partion koko: Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> (Classic View) Hallintatyökalut -> Tietokoneen hallinta -> Disk Management -> se pitäisi keksiä alaa, joka osoittaa, kuinka suuri teidän partions ovat, jos se tarkoittaa sitä, että 40GB kuten kuvata, sitten on olemassa uusia partion vaihtoehto showen vieressä oman C-asemaan, jos se osoittaa on 250 Gt: n jälkeen, se sanoa nojalla asemakirjain FAT-tai FAT-32 tai NTFS? |
|
| |||
| |||
| tulee laatia kuvan liitteenä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile partitio pois, että ylimääräiset 190 tai niin Gt ja sitten sulautumiseen sille jotain.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Eikö siitä olisi vaaraa pyyhkimällä kaikki tiedot pois jäänyt osa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ainoa tapa saat tiedot siitä kohdentamattomista osa on käyttää tiedoston hyödyntämistä ohjelman. Riippuen siitä, mitä ostaa ja mitä ohjelman päättää puuttuu ne voi keksiä uudelleen puuttuu osiotaulun maahantulossa, rebuild tiedoston siirto taulukoita, skannata ajaa hakemistoja jälleenrakentamaan tiedoston siirto taulukot tyhjästä, etsiä tiedostoja eri jotka ovat ei directory entries lainkaan tai uudelleen tiedostot alla tällä hetkellä kirjoitetut tiedot, mikä tahansa se on mahdollista. En ole varma, että se mitä tarvitset vaikka.
Pyrkimys ei ole viallinen, että tarkastelemme sitä. Miksi luulet se on viallinen? Ensimmäinen tämän mallin markkinat olivat tammikuussa 2006, se on enintään 28 kuukautta vanha. Mitä tiedostoja on oltava asema, jonka haluat toipua? Kuinka tärkeää on sinulle? Esimerkiksi silloin, jos ne kuvat, joita ei ole olemassa missään muualla, ja ne ovat valtava arvo sitten voisimme puhua sinua saamaan ne takaisin, mutta se on aika toimia. Jos todella haluamme tiedostot takaisin, ei tarvitse tehdä mitään, että ajaa ilman oikein suositeltavaa. Riippumatta siitä, mitä teet vähentää mahdollisuuksia lopulta menestys. Jos päätätte te vain halua ajaa takaisin käytössä sitten sanoa, niin saat sen takaisin 250 Gt ja tarkastettu on terveellistä. Onko hyödyllisiä tietoja, että 40GB NTFS-osion? Oletko arkistoidun että D: ajaa varmuuskopio jonnekin? My System: Tim
|