![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik denk dat ik een meestal dood hdd, ik denk dat dit, omdat het nu alleen weergegeven als over 40GB wanneer deze moet worden over 250GB en ik zie een aantal bestanden die zeggen dat zij hebben 0 grootte en niets komt wanneer wordt geprobeerd om ze te openen . En ik wil weten of het station is nog steeds binnen mijn garantie (3 jaar denk ik na het kijken op websites)
| |||
| |||
| Nou als je een 3 jaar garantie op, en u had het langer dan 3 jaar wont onder meer, en weet je zeker dat je geen vergissing de 40gb voor het bedrag van de ruimte links? Misschien dat u heeft gebruikt 210gb? als voor het vinden van hoe oud een hdd is precies Ik heb geen idee, ive had altijd een kemphaan idee gebouw hoofdzakelijk te wijten aan mijn eigen comps dus ive nooit enig onderzoek gedaan op deze specifieke vraag. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| open uw zaak en te kijken naar de harde schijf, soms hebben ze een datum voor hen, dit is wanneer zij zijn vervaardigd, maar sommige niet over deze datum op hen, wat doen, maar het zou kunnen worden aan de voorzijde op terug kijken aandachtig, mijn HDD zegt zij naast haar serienummer. hoop dat dit helpt |
|
| |||
| |||
| Ja, ik heb al gekeken, is er geen datum |
|
| |||
| |||
| ok dan proberen dit om te zien hoeveel ruimte youve kreeg of ten minste uw partitie grootte: Start -> Configuratiescherm -> (in de klassieke weergave) Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Management -> moet komen met ruimte die laat zien hoe groot uw partions zijn, als het verwijst naar het als de 40GB, zoals u beschrijft, Vervolgens is er een nieuwe partitie optie getoonde naast uw C-station, als het blijkt dat er 250GB dan staat er onder de stationsaanduiding FAT of FAT 32 of NTFS? |
|
| |||
| |||
| komt met de bijgevoegde afbeelding |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer partitionerings uitgeschakeld die extra 190 GB of zo en dan samenvoegen met wat dan ook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| zou dat niet het risico poetsdoeken alle gegevens uit de niet toegewezen deel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De enige manier kunt u gegevens uit dat de niet-toegewezen gedeelte is het gebruik van een file recovery programma. Afhankelijk van wat je koopt en wat het programma beslist ontbreekt ze opnieuw uitvinden van de ontbrekende partitie tabel binnenkomst, het herstel van het bestand opdracht tafels, scan de drive voor directories te herbouwen bestand opdracht tabellen vanaf nul, scannen naar bestanden van verschillende soorten die geen items op alle of herstellen van bestanden uit onder momenteel geschreven gegevens, een van dat is mogelijk. Ik ben niet zeker of het is wat je nodig hebt hoor.
De drive is niet defect door het uiterlijk ervan. Waarom denk je dat het is defect? De eerste van dit model op de markt werd in januari 2006, het is niet meer dan 28 maanden oud. Welke bestanden moeten worden op de drive die u wilt herstellen? Hoe belangrijk is het voor u? Als, bijvoorbeeld, dat ze foto's die niet bestaan ergens anders en ze hebben enorme waarde voor u dan kunnen we praten krijg je door ze terug, maar het duurt een hele inspanning. Als je het echt willen bestanden terug, niets doet aan het rijden zonder goed geadviseerd. Wat je ook doet zal je kans op uiteindelijke succes. Als u besluit dat u gewoon wilt dat het station weer in gebruik dan zeggen en we krijgen terug naar 250GB en gecontroleerd te worden gezond. Is er nuttige gegevens in die 40GB NTFS partitie? Heb je gearchiveerd dat D:-schijf met een back-up ergens? Mijn Systeem: Tim
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Proberen te vinden van een nieuwe zaak. | craiig | Cases & Power Supplies | 3 | 13 apr 2009 16:43 |
| Help me find this pct bureau? alsjeblieft | pete21 | Off Topic Discussie | 11 | 13 nov 2008 12:16 |
| Iets wat ik nog uit te vinden | kodak | Algemeen Hardware Chat | 5 | 9 Jan 2008 10:41 |
| Help me vinden goedkoper | robina80 | Off Topic Discussie | 7 | De 5 januari 2008 05:35 |
| Weet iemand waar te vinden ... | merton123 | Netwerken, modems & VoIP | 10 | De 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |