![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg tror jeg har sett døde HDD, tror jeg dette fordi det nå bare viser seg som om 40 GB når den bør være cirka 250 GB og jeg kan se noen filer som sier de har 0 størrelse og ingenting kommer opp når jeg prøver å åpne dem . Og jeg ønsker å vite om stasjonen fremdeles innenfor mitt garanti (3 år tror jeg etter å se på det på nettsteder)
| |||
| |||
| Vel, hvis du har en 3 års garanti på det og du har hatt det lenger så 3 år den wont dekkes mer, og er du sikker på at du ikke feil på 40gb for mengden plass igjen? kanskje du har brukt 210gb? som for å finne ut hvor gammel en HDD er akkurat har jeg ingen anelse, Ive alltid hatt trumfe ide skyldes hovedsakelig bygge min egen comps så Ive aldri gjort noen forskning på det aktuelle spørsmålet. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| åpne opp saken og se på HDD, noen ganger har de en dato på dem, dette er når de blir produsert, selv om noen ikke har denne datoen på dem, noe gjør det, men det kan være på forsiden på baksiden ser nøye meg HDD sier at det ved siden av serienummeret. håper dette hjelper |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, jeg har allready så er det ingen dato |
|
| |||
| |||
| ok deretter prøve å se hvor mye plass youve fikk eller minst din partion størrelse: Start -> Kontrollpanel -> (i klassisk visning) Administrative verktøy -> Datamaskinbehandling -> Diskbehandling -> det skal komme opp med området som viser hvor stor din partions er, hvis det viser til det som 40 GB som du beskriver, Deretter er det en ny partion alternativet showen siden av C-stasjonen, hvis det viser det er 250GB da, står det under stasjonsbokstaven FAT eller FAT 32 eller NTFS? |
|
| |||
| |||
| kommer opp med bildet vedlagt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv partisjonering av at ekstra 190 eller så GB og deretter sammenslåing med det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ville det ikke risikere tørke alle dataene på den ledige delen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste måten du kan få dataene fra den ledige delen er å bruke en fil utvinning programmet. Avhengig av hva du kjøper og hva programmet avgjør mangler de kan re-oppfinne den manglende partisjonstabellen oppføring, ombygger filen oppdrag tabeller, skanne stasjon for kataloger å gjenoppbygge fil oppdrag tabeller fra grunnen av, søke etter filer av forskjellige typer som har ingen katalog oppføringer på alle eller Rekonstituer filer fra undersiden tiden skrevet data, noe av det er mulig. Jeg er ikke sikker på det er det du trenger om.
Stasjonen er ikke feil av utseendet til den. Hvorfor tror du det er feil? Den første av denne modellen på markedet i januar 2006, er det ikke mer enn 28 måneder gammel. Hvilke filer skal være på den stasjonen du vil gjenopprette? Hvor viktig er det for deg? Hvis de for eksempel er bilder som ikke finnes noe annet sted og de har stor verdi for deg så vi kan snakke deg gjennom å få dem tilbake, men det tar ganske innsats. Hvis du virkelig har lyst filene tilbake, må du ikke gjøre noe til stasjonen uten å bli skikkelig informert. Uansett hva du gjør vil redusere sjansene for eventuell suksess. Hvis du bestemmer deg bare ønsker stasjonen tilbake i bruk så si det, og vi vil ta det tilbake til 250GB og kontrollert å være sunn. Er det nyttige data i 40 GB NTFS-partisjon? Har du arkiverte at D:-stasjonen til en backup et sted? Min System: Tim
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Prøver å finne en ny Case. | craiig | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 13 april 2009 16:43 |
| Hjelp meg å finne denne PC-skrivebordet? vær så snill | pete21 | Av Emne Diskusjon | 11 | 13 nov 2008 12:16 |
| Noe jeg har ennå å finne ut | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januar 2008 10:41 |
| Hjelp meg å finne den billigere | robina80 | Av Emne Diskusjon | 7 | 5 januar 2008 05:35 |
| Vet noen hvor du finner ... | merton123 | Nettverk, modem og VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |