vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Onko mitään keinoa saada selville, kuinka vanha A HDD on?

Reply

Thread Tools
Old 26 huhtikuu 2008, 05:07
Rahoittajien ryhmän

Default Onko mitään keinoa saada selville, kuinka vanha A HDD on?

No, I ghosted asemaan toiseen ajaa eilen kuitenkin, että oli vain 40GB osa ei näytä löytää muusta aave (I käytetään pohjanpuoleinen aave 9,0) asema on kaikki minun jutut se (se käyttää vain on 1 osio) se on tavaraa kuten, valokuvia, koulujen työ-opintokurssien, tallentaa pelit (tallentaa pelit eivät ole niin tärkeitä) jne. Haluaisin voida puhui kautta kuinka saada tiedostoja takaisin, jos mahdollista, I haluaisi tehdä sen freeware-ohjelmia, mutta jos siellä on vain ohjelmia, sinun on ostettava, että teemme työtä, voisin olla valmis käyttämään rahaa siihen.

Kiitos

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 26 huhtikuu 2008, 06:11
Rahoittajien ryhmän

Voitko ajatella, jos syytä siihen, miksi osion koko on muuttunut 40GB lähtölajikkeesta täydellä kapasiteetilla levylle?

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 26 huhtikuu 2008, 06:14
Rahoittajien ryhmän

No, minun teoria on, että kun kytkettynä vanhan hdd (40GB) se on emolevyn sitä mieltä, että tämä hdd oli, että yksi (niin vain 40 Gt: n kokoisia), kun olen poistanut vanhan hdd.
Old 26 huhtikuu 2008, 06:16
Rahoittajien ryhmän

I'd olettaa, että BIOS-asetukset kaikki asemat ovat Autom. Voit tarkistaa, että he ovat ja tehdä niitä kaikkia Auto jos he eivät?
Old 26 huhtikuu 2008, 06:18
Rahoittajien ryhmän

Olen melko varma, että he ar kaikki auto, aion tarkistaa nyt

Edit: kyllä, se on automaattinen, ja bios sanoo sen 249GB kokoisia.
Old 26 huhtikuu 2008, 07:07
Jäsen

wow i oli auttanut jotain etsimällä tämän
Old 26 huhtikuu 2008, 07:23
Rahoittajien ryhmän

Tutustu http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk joka on ilmainen ja sen, mitä olin aluksi kanssa. Se antaa sinulle hyvän käsityksen siitä, mitä on olemassa, mutta onko se niin mene kaikki tapa, jolla voit En tiedä.

On myös muita välineitä voisimme yrittää jälkeenpäin, mutta se on vasta alkua. Ei olla varmoja, voit saada D: aseman sisällön takaisin että ghost kuva, et halua menettää näitä tiedostoja hyvin ja on helppo menettää ne siellä, missä olet menossa.
Old 26 huhtikuu 2008, 08:16
Rahoittajien ryhmän

Mitä mieltä ohjelmasta?
Old 26 huhtikuu 2008, 08:45
Rahoittajien ryhmän

hmm, anteeksi, tuntuu siltä, että f sanat olen kirjoittanut minun viimeinen viesti ei apper, se oli ment sanoa "mitä teen, että ohjelma"
Old 26 huhtikuu 2008, 14:48
Rahoittajien ryhmän

En ole varma, olen ei käytetä, ja minulla ei ole Microsoft Järjestelmätiedot joten en voi saada sitä ja katsoa, mitä valikot ovat samankaltaisia. I'd go to Disk Management, ja tällä hetkellä ottaa asemaan D: kirjain pois 250GB ajaa joten ei millään tavalla mitään voi avata sitä. Sitten olin ladata TestDisk ohjelman ja suorittaa sen, se pitäisi kertoa teille, mitä se voi nähdä rakenteellisesti annetun 250GB osiotaulun. Se voisi tarjota tehdä muutoksia, sinun on päätettävä, mitä se tarjoaa sinut lähemmäksi uudelleenrakentaminen teidän hakemistoja tai ei. Palauta tiedostot riippuu löytää näistä hakemistoista ja laskemisesta valtion, jossa voit kopioida tiedostoja ne sisältävät.

Ota se askel kerrallaan, älkää mitään päätöksiä, tule takaisin, kun olet nähnyt jotain et ole varma, on olemassa useita ihmisiä, jotka voivat arvata onko olet oikealla tiellä. Jos tämä ei saada yhtään lähempänä voimme valita yksi työkalu mutta TestDisk on järkevä alku.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Yritetään löytää uusi asia. craiig Kotelot & Virtalähteet 3 13th Apr 2009 16:43
Auta minua löytämään tämän pc desk? pyydän pete21 Off Topic Discussion 11 13. marraskuu 2008 12:16
Jotain olen vielä selvittää Kodak Rautatavaran Chat 5 9. Jan 2008 10:41
Auta minua löytämään sitä halvempaa robina80 Off Topic Discussion 7 5. Jan 2008 05:35
Onko kukaan tiedä, mistä löytää ... merton123 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 10 5. Jul 2007 05:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.