mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Reply

Thread Tools
Old 26 apr 2008, 05:07
Donor Groep

Nou, ik fantoomapparaten de drive op een ander station van gisteren, maar dat was alleen de 40GB deel, maar niet lijken te vinden de rest aan het spook (gebruikte ik Norton Ghost 9.0) de drive heeft al mijn spullen op het (vroeger alleen worden de 1 partitie) heeft spullen zoals foto's, school-werk / cursussen, spellen opslaan (save games zijn niet zo belangrijk) etc, ik zou graag kunnen worden gesproken door hoe u de bestanden terug indien mogelijk, ik liever doen met freeware programma's, maar als er alleen programma's die je moet kopen die het werk doen, ik zou bereid zijn om geld te spenderen aan.

Bedankt

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 26 apr 2008, 06:11
Donor Groep

Kan je dat als er een reden waarom de partitie grootte is veranderd naar 40GB vanaf het eerste volledige capaciteit schijf?

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 26 apr 2008, 06:14
Donor Groep

Nou, mijn theorie is, dat wanneer ik aangesloten op mijn oude hdd (40GB) zij het moederbord vind dit hdd was dat een (zodat alleen 40GB groot) toen ik verwijderd van de oude hdd.
Old 26 apr 2008, 06:16
Donor Groep

Ik zou ervan uitgaan dat de BIOS-instellingen voor alle stations zijn Auto. Kun je nagaan dat ze zijn en maak ze allemaal automatisch als ze niet?
Old 26 apr 2008, 06:18
Donor Groep

Ik ben vrij zeker dat ze allemaal op ar auto, ik zal nu controleren

Edit: ja, het is op de auto, en de bios zegt dat het 249GB groot.
Old 26 apr 2008, 07:07
Lid Fractie

wow i had geholpen met iets door het vinden van deze
Old 26 apr 2008, 07:23
Donor Groep

Neem een kijkje op http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk die is gratis en het is wat ik wil beginnen met. Het geeft je een goed idee van wat er is, maar of ze gaan helemaal voor jou weet ik niet.

Er zijn andere tools die we zouden kunnen proberen daarna maar dat is een begin. Heb er zeker van kan je je D: schijf inhoud terug uit dat spook beeld, die u niet wilt verliezen die bestanden zo goed en het is makkelijk te verliezen waar je heen gaat.
Old 26 apr 2008, 08:16
Donor Groep

Wat met dat programma?
Old 26 apr 2008, 08:45
Donor Groep

hmm, sorry, het lijkt alsof de woorden f Ik typte voor mijn laatste bericht niet apper, was ment te zeggen: "wat doe ik met dat programma"
Old 26 apr 2008, 14:48
Donor Groep

Ik ben niet zeker weet, heb ik niet gebruikt en ik heb geen Microsoft-systeem, zodat ik niet kan krijgen en zien wat de menu's zijn net. Ik ga naar Disk Management en, voor het moment, de station D: brief van de 250GB schijf, zodat er geen manier iets kan worden geopend op. Toen ik download het programma TestDisk en uitvoeren, moet u zeggen wat het kan zien structureel op de 250GB partitie tabel. Het kan bieden wijzigingen aan te brengen, moet u beslissen of wat is het aanbod krijgt u dichter bij de wederopbouw van uw mappen of niet. Terugwinnen van uw bestanden is afhankelijk van het vinden van deze mappen en ze in een toestand waar je kunt de bestanden die ze bevatten.

Neem het een stap in een tijd, geen haast alle besluiten, kom terug wanneer je iets hebt gezien ben je niet zeker weet, is er een aantal mensen hier die kan raden, of u nu op het juiste spoor. Als dit niet krijgt elke dichter we kunnen halen op een ander instrument, maar TestDisk is een redelijke start.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.