![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nou, ik fantoomapparaten de drive op een ander station van gisteren, maar dat was alleen de 40GB deel, maar niet lijken te vinden de rest aan het spook (gebruikte ik Norton Ghost 9.0) de drive heeft al mijn spullen op het (vroeger alleen worden de 1 partitie) heeft spullen zoals foto's, school-werk / cursussen, spellen opslaan (save games zijn niet zo belangrijk) etc, ik zou graag kunnen worden gesproken door hoe u de bestanden terug indien mogelijk, ik liever doen met freeware programma's, maar als er alleen programma's die je moet kopen die het werk doen, ik zou bereid zijn om geld te spenderen aan.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kan je dat als er een reden waarom de partitie grootte is veranderd naar 40GB vanaf het eerste volledige capaciteit schijf?
|
|||
|
|||
|
Nou, mijn theorie is, dat wanneer ik aangesloten op mijn oude hdd (40GB) zij het moederbord vind dit hdd was dat een (zodat alleen 40GB groot) toen ik verwijderd van de oude hdd.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik zou ervan uitgaan dat de BIOS-instellingen voor alle stations zijn Auto. Kun je nagaan dat ze zijn en maak ze allemaal automatisch als ze niet?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben vrij zeker dat ze allemaal op ar auto, ik zal nu controleren
Edit: ja, het is op de auto, en de bios zegt dat het 249GB groot. |
|
|
|||
|
|||
|
wow i had geholpen met iets door het vinden van deze
|
|
|
|||
|
|||
|
Neem een kijkje op http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk die is gratis en het is wat ik wil beginnen met. Het geeft je een goed idee van wat er is, maar of ze gaan helemaal voor jou weet ik niet.
Er zijn andere tools die we zouden kunnen proberen daarna maar dat is een begin. Heb er zeker van kan je je D: schijf inhoud terug uit dat spook beeld, die u niet wilt verliezen die bestanden zo goed en het is makkelijk te verliezen waar je heen gaat. |
|
|
|||
|
|||
|
Wat met dat programma?
|
|
|
|||
|
|||
|
hmm, sorry, het lijkt alsof de woorden f Ik typte voor mijn laatste bericht niet apper, was ment te zeggen: "wat doe ik met dat programma"
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben niet zeker weet, heb ik niet gebruikt en ik heb geen Microsoft-systeem, zodat ik niet kan krijgen en zien wat de menu's zijn net. Ik ga naar Disk Management en, voor het moment, de station D: brief van de 250GB schijf, zodat er geen manier iets kan worden geopend op. Toen ik download het programma TestDisk en uitvoeren, moet u zeggen wat het kan zien structureel op de 250GB partitie tabel. Het kan bieden wijzigingen aan te brengen, moet u beslissen of wat is het aanbod krijgt u dichter bij de wederopbouw van uw mappen of niet. Terugwinnen van uw bestanden is afhankelijk van het vinden van deze mappen en ze in een toestand waar je kunt de bestanden die ze bevatten.
Neem het een stap in een tijd, geen haast alle besluiten, kom terug wanneer je iets hebt gezien ben je niet zeker weet, is er een aantal mensen hier die kan raden, of u nu op het juiste spoor. Als dit niet krijgt elke dichter we kunnen halen op een ander instrument, maar TestDisk is een redelijke start. |