![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, jeg løse stasjonen på en annen stasjon i går, men det var bare 40 GB del, den ikke synes å finne resten til ghost (jeg brukte Norton Ghost 9,0) stasjonen har alle mine ting på den (det var bare være 1 partisjonen) det er ting som, bilder skolens arbeid / coursework, lagre spill (lagre spillene er ikke så viktig) osv., vil jeg gjerne kunne snakket gjennom hvordan du kan få filene tilbake hvis mulig, jeg ønsker å gjøre det med freeware-programmer, men hvis det bare er programmer som du må kjøpe som vil gjøre jobben, jeg kan være villig til å bruke penger på det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du tenke hvis en grunn til at partisjonsstørrelsen ble endret til 40 GB fra den første full kapasitet disken?
| |||
| |||
| Vel, min teori er at når jeg satt i min gamle HDD (40 GB) det gjort hovedkortet tror dette HDD var at en (slik at kun 40 GB i størrelse) da jeg fjernet den gamle HDD. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil anta at BIOS-innstillingene for alle stasjoner Auto. Kan du sjekke at de er og gjøre dem alle Auto hvis de ikke? |
|
| |||
| |||
| Jeg er ganske sikker på at de ar alle på auto, vil jeg sjekke nå Edit: ja, det skjer automatisk, og bios sier det 249GB i størrelse. |
|
| |||
| |||
| wow jeg hadde bidratt med noe ved å finne denne |
|
| |||
| |||
| Ta en titt på http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk som er gratis og det er hva jeg vil starte opp med. Det vil gi deg et godt inntrykk av hva som står der, men om det vil gå hele veien for deg vet jeg ikke. Det finnes andre verktøy vi kunne prøve etterpå, men det er en begynnelse. Gjør at du kan få D: stasjonen innholdet tilbake fra at ghost bilde, du vil ikke miste de filene også, og det er lett å miste dem hvor du går. |
|
| |||
| |||
| Hva med dette programmet? |
|
| |||
| |||
| hmm, beklager, det virket som f ordene jeg skrev min siste innlegg ikke apper, det var ment å si "hva skal jeg gjøre med at programmet" |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker, jeg har ikke brukt det og jeg har ikke et Microsoft-systemet, slik at jeg ikke kan få det og se hva menyene vil. Jeg vil gå til Diskbehandling, og for tiden tar stasjonen D: brev av 250GB drive så det er ingen måte noe kan være åpne på det. Så jeg vil laste ned TestDisk programmet og kjøre det, det burde fortelle deg hva det kan se strukturelt på 250GB partisjonstabellen. Det kan tilby å gjøre endringer, må du bestemme om hvordan det er å tilby får deg nærmere gjenoppbygge din kataloger eller ikke. Gjenopprette filer avhenger finne disse katalogene og setter dem inn i en tilstand hvor du kan kopiere filer de inneholder. Ta det et skritt av gangen, ikke jag noen beslutninger, kom tilbake når du har sett noe du ikke er sikker på om det er flere folk her som kan gjette om du er på rett spor. Hvis dette ikke får noen nærmere vi kan plukke på et annet verktøy, men TestDisk er en fornuftig start. |