mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Er der nogen måde at finde ud af, hvor gammel en hdd er?

Reply

Thread Tools
Old 26 april 2008, 16:11
Donor-Gruppen

Default Er der nogen måde at finde ud af, hvor gammel en hdd er?

Billeder af skridt jeg har taget:

Thats alle jeg har gjort hidtil.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 26 april 2008, 16:24
Donor-Gruppen

kom til her nu:

Hvad skal jeg gøre nu?
Old 27 april 2008, 06:21
Donor-Gruppen

anyone?
Old 27 april 2008, 09:47
Donor-Gruppen

Hvad vi har set, er, at der er en reel intakte 40 GB partition lørdag der ikke noget, der ligner tabellen korruption og ingen antydning af, hvordan det kom på den måde.

Okay, hvis du vil gå til det det er £ 35 for et download ser det ud, som fungerer som en jeg brugte sidste år. Blive advaret om, det tog mig 3 dage til at bringe en fyr's styrtede ned filsystem (han havde ingen backups enten). Hvad pakken vil gøre, er overflade scanne utildelte rummet søger uafhængig mapper og derefter følge links for at kontrollere, at de påståede filtyper er stadig viser den rigtige underskrifter. Det vil opbygge en synlig inddrives mappestruktur og giver dig mulighed for at skrive filer den konstaterer, at en arbejdsgruppe drev - gerne dit C: drev f.eks. Det vil ikke skrive noget til utildelte plads så det er stadig ikke-destruktiv.

http://www.datadoctor.in/data-recove...-software.html

Der er en demo-version, du kan prøve, før de køber, det vil gøre scanningen og fortælle dig, hvad der erstattes. Det er værd at give et skud på før afsked med pengene.

Scanningen og analyse - da jeg kørte det - blev omkring 40 GB en time, men din maskine kan være hurtigere end det. Du kan nemt forvente bare bygning af listen over, hvad den konstaterer, at tage 5 timer, kører den ene dag er et fornuftigt kompromis.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 27 april 2008, 09:54
Donor-Gruppen

Ok, jeg lige har downloadet demoen, og vil forsøge at hvis det kan finde de ting, jeg vil tænke over at købe det.
Old 27 april 2008, 13:21
Donor-Gruppen

ok, jeg kom til det på følgende måde:

Er, at så vidt det bliver med den demo? fordi derfra kan jeg ikke se, hvilke filer jeg vil kunne komme tilbage, og hvilke vil jeg ikke.

Tak
Old 27 april 2008, 13:41
Donor-Gruppen

syntes ligesom jeg bare behov for at vente på det til at gøre noget andet, fordi jeg kan se gennem mapperne nu, men det har ikke fundet noget mere end noget andet jeg har prøvet, næsten alt er stadig sige det fik 0 størrelse. Jeg kan give et print-skærmen til at vise, hvad jeg mener, hvis du vil.
Old 27 april 2008, 15:35
Donor-Gruppen

Er det bare at kigge på dit drev D: i stedet for de ikke-tildelte plads? Jeg vil forvente at have til at fortælle det tidligt på hvilke sektorer på det fysiske drev for at forsøge at inddrive fra - sektor 80041090 til slutningen af disken, i dette tilfælde.

Alternativet er, at alle (eller de fleste, anyway) af dine mapper var på fysisk diskplads det er nu inde i dit 40 GB drev D: og det er hvad du ser, og de siger Filstørrelsen 0 fordi uanset klippe din partition længde forladt data for disse filer uden for partition grænse og lige sagde "at starte adresse er ulovlig, så vil vi slippe af med det". Ikke vidste, hvordan det skete, er en reel binde.

Hvis du kan få scanningen til at behandle netop den utildelte rummet derefter vil vi vide, kan jeg ikke tænke på noget, der vil trække sig tilbage Word-dokumenter uden abonnentinformation (godt, jeg kan, men de går ud af teksten i et frygteligt rod, sleuthkit og obduktion). Gøre det hedder Zero Assumption Recovery er der programmer til at gøre det for grafikfiler (fordi så mange mennesker skruet op deres kamera memory sticks), men jeg har aldrig set en, der genkender Word-filer. Det er derfor, jeg begyndte at spørge om det var billeder du gerne mistet så jeg kunne udelukke at bruge det.
Old 27 april 2008, 16:29
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af stedet View Post
Er det bare at kigge på dit drev D: i stedet for de ikke-tildelte plads?
Ja, det præcis, hvad det ser ud til at gøre, men jeg troede, at jeg havde fortalt det til at se på alle de drev, jeg vil prøve igen når jeg kommer tilbage fra kollegiet i morgen, eller rarther dag, men jeg har ikke i seng endnu, så det er i morgen, så vidt jeg er bekymret
Old 28 april 2008, 09:26
Donor-Gruppen

Jeg har netop forsøgt at gøre det, men det kan ikke ud til at være i stand til at finde nogen anden del af drevet.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Forsøger at finde en ny sag. craiig Cases & Strømforsyninger 3 13 april 2009 16:43
Hjælp mig med at finde denne pc skrivebord? vær så venlig pete21 Off Topic Discussion 11 13 november 2008 12:16
Noget, jeg har endnu til at finde ud af Kodak General Hardware Chat 5 9 januar 2008 10:41
Hjælp mig med at finde det billigere robina80 Off Topic Discussion 7 5 januar 2008 05:35
Er der nogen, der ved hvor man kan finde ... merton123 Networking, Modemer & VoIP 10 5 juli 2007 05:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.